2010.04.20. | pumpa | 6 komment | eco bútor interior

Művészi lakberendezés reciklikált kartonból

Az aktuális milánói Design Week keretében mutatkozott be a Paperboard Innovation elnevezéső, félig művészi, félig lakberendezési projekt. A kiállított bútorok és kiegészítők, illetve maga a stílus két olasz tervező, Alessandro Antoniazzi és Walter Davanzo munkája. A környezettudatos romkocsmák világát idéző berendezés a Superstudio tereiben tekinthető meg, ha valaki épp Milánóban van, és nem tud mit kezdjen a szabadidejével. Képek hajtás után...

Via: Contemporist

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr11937126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konyvelomo 2010.04.20. 15:18:13

Csőrepedésre pedig még gondolni se merjen senki...

szobaisten 2010.04.20. 15:51:05

Milyen jó lehet az ilyeneket takarítani.

gabuko 2010.04.20. 17:50:24

Mindenki figyelmébe ajánlanám Frank Owen Gehry munkáit. Ugyanis ezek a tervezők, kartonbútorokban a nyomába se érnek. :) És ezt nem bántásnak szántam.

pumpa · http://designpumpa.blog.hu 2010.04.21. 10:31:26

@gabuko: OK, de azért az nagyon más stílus, vagyis nehezen összevethető. Szerintem.:)

CernaGeza 2010.04.22. 08:04:21

@szobaisten: - Nem rossz ez. Rovaroknak is ideális lakóhely, meg lehet hogy egy kiborult bögre teától megroggyan:)

különben elég jó az asztal is

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.04.24. 16:15:59

Jó ötlet.
Én már most is két karton könyvespolcot használok, igaz, ezek nem ilyen designosak, hanem letisztulan funkcionalisták.

Nem roggyan meg se kiborult teától, se felmosástól.
Bogarakat se vonz jobban mint egy vacak bútorlap.

És mikor költöztem, 10 perc alatt összecsuktam, és a hónom alatt elvittem...

Két és fél éve használom és nem bántam meg.

papirbutor.hu/termekek/irodabutor

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása