2010.04.28. | pumpa | Szólj hozzá! | kommunikáció csomagolás graphic

Cashburn - Design veszteséges bortermelőknek

A képen látható, Cashburn néven piacra dobott bor az új-zélandi Burn Cottage társaság első produktuma. A címke grafikája, illetve az elnevezés arra utal, hogy a különleges, biodinamikus gazdálkodás mellett alkotott ital megtermelése jóval több pénzébe került a cégnek, mint amennyi bevételre számíthat belőle. Nagyobb kép, részletekkel, hajtás után...

Legalábbis a kezdeti időszakban, hiszen a hagyományosnak mondható biogazdálkodáshoz képest a biodinamikus kategóriában jóval több elvárást és feltételt kell teljesítenie a termelőnek, ami a beruházás első időszakában széles torokkal nyeli a pénzt. (Bővebben a Wikipedián.)

Via: The Dieline

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr461958665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása