2010.08.12. | pumpa | 1 komment | csomagolás

Mexikói sör menni New York

Hosszú előkészítés és közös tervezgetés (hype) után a mexikói Dos Equis sörmárka és az "X-szemeket" védjegyéül használó, new york-i Kaws (Brian Donnelly) a napokban bemutatta a kooperáció eredményét, a brandet fiatalító, művészi tollakkal ékeskedő sörösüveget. Illetve kettőt, hiszen a Lager és az Amber változatok saját színt kaptak. Az együttműködés alapja az X, ami a sörgyár eredeti logójában is szerepel, rögtön két példányban. A hazai boltok polcain nyilván senki sem venne komolyan egy hasonlóan öltöztetett sört, pedig a címkékben rejlő lehetőségek szinte kiaknázatlanok...

A különleges szériát szeptember 10-én kezdik forgalmazni, viszont úgy néz ki, hogy csak Mexikóban, ami azért érdekes...

Via: Highsnobiety

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr852216450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nullnick 2010.08.12. 17:09:27

HIRDESSEN PINÁVAL. ÉS??????
MEG ÖSSZEFIRKÁLTÁK A SÖRÖSÜVEGET (ami lehet hogy ott eleve ilyen)

MI EBBEN AZ ÚJSZERŰ DIZÁNY?

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása