2010.09.09. | pumpa | Szólj hozzá! | reklám

Testfestéssel a mellrák ellen

A DDB Worldwide szingapúri irodájában született meg a képeken látható, felvilágosító, vagy inkább figyelemfelkeltő kampány ötlete. A mellrák ellen folytatott küzdelem során az időnek, illetve az időben felismert betegségnek különösen fontos szerepe van. Erre reflektál a nem különösebben erős szlogen (Are you obsessed with the right things?), melyet a vizuális megjelenítés hatékonyan emel ki a hasonlók sorából. Nem üt, nem sokkol, mégis működni látszik. A Szingapúri Mellrák Alapítvány hirdetését a Republic Studios munkatársai alkották meg, Bill Tikos művészeti vezetése mellett...

Via: CoolHunter

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr522281306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása