2011.11.08. | pumpa | 1 komment | reklám kommunikáció

Reklámjótett: vértároló zokni Mikulásra

Szeptemberben, a Helsinki Design Week keretében mutatta be Kiseung Lee designer ezt az alkalmi vérzacsit, ami elsősorban nem a betegeket akarja megröhögtetni. Célja inkább felhívni a figyelmet a véradás fontosságára, a gesztus, az önzetlen segítségnyújtás szükségességére az ünnepek előtt. Vagyis inkább reklám, mint céleszköz, ennek megfelelően csak festék van benne. Azért hatásos...

Kiseung Lee eredetileg már 2007-ben bemutatta munkáját, igazi sikert azonban most, Helsinki-ben ért el.

Via: Dezeen

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr863361275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.11.17. 14:19:55

VÉRADÁSI VERBUNK

Ha egy pajkos nyaki tiló
Miatt nem vagy ötven kiló,
S apályosak vérereid,
Ez esetben ne gyere id-

-e, de, ha a tested ép és
Nincs benned nyóc hosszúlépés
(Igazából egy se kéne!),
Akkor jöhetsz vidám éne-

-xóval s leend haligali!
S miként hős Muhammad Ali,
Karod nyújtod tűs néninek,
Ki méhként gyűjt rőt véri nek-

-tárt ám!

Véradás:
2011. november 18. (péntek) 15:00 – 19:00
Budapest XI. ker., Vásárhelyi Pál u. 4-6. IV. emelet

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2011/11/veradasi-verbunk.html
:)

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása