2012.05.02. | pumpa | Szólj hozzá! | reklám beteg kommunikáció art

Reklám: Dali, Van Gogh, Picasso művészien felboncolva...

MASP-Art-School-ad-campaign-dali-600x899.jpg

Milyen lehet egy legendás művész belül? Milyen gondolatok járnak a fejében? Anatómiai értelemben hasonlít ránk, földi halandókra? Milyen lehet a bele? A DDB brazil szekciója a leglényegre koncentrálva hívja fel a figyelmet a MASP művészeti iskolára: boncasztalra fektet három ikont, hogy megmutassa, csak az számít, ami belül van...

MASP-Art-School-ad-campaign-picasso-600x899.jpg

Lenne ötletünk, hogy Van Gogh, Dali és Picasso művészi szervei után kit lehetne "feldolgozni" a sorozatban, de ez nyilván a reklám hatását dicséri - könnyedén továbbgondolható, koncolásra, boncolásra, kibelezésre mindig van igény...

MASP-Art-School-ad-campaign-van-gogh-600x899.jpg

Kreditek:
Advertising Agency: DDB, Brazil
Creative Directors: Sergio Valente, Marco Versolato, Wilson Mateos, Luciano Lincoln
Art Director: Leonardo Rotundo
Copywriter: Fred Sekkel
Illustrators: Marcos Falcão, 6B Estúdio
Photographer: Ricardo Barcellos
Account Supervisors: Mônica de Carvalho, Andrei Croisfelt, Daniel Malavazzi, Adriana Barreto

Via: Trend Land, Ads of the World

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr34484153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása