2007.09.19. | pumpa | Szólj hozzá! | design

Retro design a századfordulóról

A Carlsberg jól bevált eszközökhöz nyúlt, amikor az érdekeltségéhez tartozó Jacobsen sörmárka újrapozicionálásához kezdett. A recept: modern arculat, klasszikus forma, jól megtervezett branding, valamint a termék és a kampány elemein végigvonuló következetes design.

Az újragondolt termék az első, 1904-től sorozatban gyártott dán sörösüveg formáját ötvözi a Carlsberg főbejárata mellett álló világítótorony alakjával. Tradíció tehát van benne gazdagon, valószínűleg ennek köszönhető az üveg kicsit elitista, de mindenképpen magasra pozicionált megjelenése.

A branding a DDB műve, a termék végső formájának kialakításáért pedig a koppenhágai E-Types a felelős. A kampány záróköveként a formaterv elnyerte a Danish Design Prize 2007 egyik címét is.

 

Designer: E-Type, Jens Kajus, Jonas Hecksher

Forrás: Danish Design Centre

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr61146151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell