A borcimkéről letéphető emlékeztető nem világújdonság és várhatóan nem rengeti meg a bormarketing világát. Mégis... Sikerült jónéhány blog és magazin oldalain hírként népszerűsíteni egy márkát azoknak - gondolom a többségnek - a körében, akik nem céltudatosan mennek rá egy-egy üveg preferált borra, hanem egy este akár többfélét is megkóstolnak. Mi is volt az a jó kis valamilyen vörös, amit...? Ilyen.
2008.04.10. |
pumpa
| 2 komment | csomagolás
Mi is volt az a bor...? - Tépjen egy cetlit!
A borcimkéről letéphető emlékeztető nem világújdonság és várhatóan nem rengeti meg a bormarketing világát. Mégis... Sikerült jónéhány blog és magazin oldalain hírként népszerűsíteni egy márkát azoknak - gondolom a többségnek - a körében, akik nem céltudatosan mennek rá egy-egy üveg preferált borra, hanem egy este akár többfélét is megkóstolnak. Mi is volt az a jó kis valamilyen vörös, amit...? Ilyen.
A bejegyzés trackback címe:
https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr22419461
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.04.10. 11:00:20
Óriási ötlet! Kíváncsi vagyok MO-n ki használja először.
maLakai · http://malakai.hu/ 2008.04.16. 10:20:06
Jaja, ez nagy ötlet.