2009.03.11. | pumpa | 6 komment |

Ha már lakókocsi, legyen leglább 10 méter

Nos, az Airstream Panamerica elnevezésű hétvégi szörnyeteg több mint 10 méter hosszú, bár ebből a hátsó 3 és fél garázsként funkcionál amelyben két méretes motor, quad, vagy más jármű is kényelmesen elfér. A szűkös maradék gyakorlatilag egy belvárosi lakásnak felel meg, leszámítva, hogy ezzel még közlekedni is lehet, ha nem is könnyen. Ránézni is nyomasztó, aki nem szokott kamionhoz, gyakorolja a parkolást egy reptéren...

Az Airstream a legrégibb szabadidős járműveket gyártó társaság. A tervezéskor sokkal erősebb hangsúly esett a funkcióra, mint a küllemre, de nem is kellett sokat tökölni rajta: a Panamerica designja időtlen, visszafogott reszelgetéssel is modern hatás kelt. Ára még nincs, de ha lesz is...

Via: Uncreate

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr68985490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gasparnorbertpal · http://geoabc.blogspot.com 2009.03.11. 13:44:04

Na majd ha nagy leszek, lesz nekem is egy ilyenem. :)

eldiablomismo 2009.03.11. 17:42:56

Garázs nélkül nem lehetne kérni? :P

szabot2 · http://upside.blog.hu/ 2009.03.11. 17:58:08

Huh, ha nem kellene dolgozni, egy ilyennel járnám körbe a földet :)

Panka2 2009.03.11. 18:15:27

A Laboratory is lopott a UPC-vel?
Az Indexen és számos portálon tegnap jelent meg a cikk arról, hogy
vizsgálódást kezdeményeztek a UPC-nél, minek következtében "megszüntették a UPC közép-európai regionális központját, és nyugdíjba ment a regionális vezető. Távozott a cég magyarországi vezérigazgatója is; a pletykák szerint egyikük sem önszántából döntött így. " (Index)

A pletykáknak úgy tűnik van valóságalapjuk.
Valószínűleg a vizsgálódáskor a UPC céges
kapcsolatai is nagyító alá kerülnek majd. Így a UPC kreatívokat
készítő Laboratory-val kapcsolatban felmerülhet a kérdés:
vajon az ügynökség marketingigazgatója is összejátszott-e a távozó UPC
vezérrel ( Kovács Nimród véletlenül épp a tendert nyert Laboratory
ügyvezetőjének szomszédja Telkiben). Ráadásul a UPC
kiugróan sokat költött kommunikációra a Laboratory ügyfeleként a
piacon elfoglalt pozíciójához és méretéhez képest, de ez a mennyiségű
kommunikáció nem hozott arányos bevételemelkedést ( a piac
struktúrája miatt aligha hozhatott)
Ebben az esetben szégyen, hogy a magyar reklámpiacon ilyen szintű kárt
okozó és a szabad versenyt semmibe vevő összejátszás megtörténhet.

betépett felhasználó 2009.03.12. 10:38:13

hat az a kerekrogzito duplavillas formedveny nem passzol a orokervenyu designhez.
Nagyon nem....

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása