2011.06.06. | pumpa | 6 komment | játék jármű

Durva játék: LEGO Unimog a márka 60. évfordulójára

A Mercedes-Benz a LEGO segítségével ünnepli legendás, a legdurvább terepen is bevethető Unimogjának hatvanadik születésnapját. A markolós karral szerelt, 2048 darabból álló Technic replika elektromos hajtással és pneumatikus kiegészítőkkel készül, gondolom fél óránál nem tart tovább összerakni. És persze boldog szülinapot, mindig is Unimoggal szerettem volna munkába járni, most legalább becipelhetem egy zacsiban, ha már...

Via: Selectism

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr492961108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.06.06. 11:34:43

Fél óra? :) Talán a fülkére elég lesz

devDavid · http://blog.hu 2011.06.06. 12:23:41

3 órát mondok rá látatlanban.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2011.06.06. 13:34:43

az idő nem számít, a cucc bejövős.

G.kommenter 2011.06.07. 21:16:42

Szerintem két elég "kattant" csoport metszetét célozza meg a termék sikerrel. Minden "gépfetisiszta" álma egy Unimog. (igen nekem is) a Tecnics pedig ennek az előszobája. Én simán ellennék vele. Még úgy is, hogy nincs gyerekem 34 éves koromra alibinek. (nem mondhatnám azt, hogy csak a gyereknek segítek) Következő lépésnek pedig egy pálya karbantartó szerelvény NOHAB vontatással. :)

R. Daneel Olivaw 2011.06.14. 17:28:18

Igen, a fél óra kicsit kevésnek tűnik, pláne, hogy mindig is az első összerakás az élmény csimborasszója, ezért -én személy szerint legalábbis - úgy vagyok vele, mint a sex-el, ha nem a bj-quicky-ről van szó... minél tovább tart, annál jobb... tehát én spec vszleg egy fél napig is elkurkásznám ezt a készletet... :)

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása