2011.11.14. | pumpa | 1 komment | kommunikáció graphic

Gurul+iszik: sörmarketing deszkásoknak

Az 1844-ben alapított, texasi Pabst Brewing Company a Santa Cruz Skateboards csapatával bútorozott össze annak érdekében, hogy az utcára vigye teljes termékskáláját. A deszkák többsége nem csak egy printet kapott, de a forma is igazodik az adott sör imidzséhez. Magyarországon valószínűleg csak kevesen kóstoltak a Pabst Blue Ribbon, a Colt 45, a Schlitz, Lone Star, Olympia, vagy a Primo sörökből, de az ötlet értékeléséből ez mit sem von le, sörrel deszkázni kultúrmisszió a javából...

Via: Highsnobiety

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr63378288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása