2009.04.10. | pumpa | 18 komment | interior

Hogy kell kinéznie egy üzletnek 2009-ben?

A gyönyörű, minimalista kémiaszertárra hajazó interior az ausztrál gyökerű, mára nemzetközi Aesop drogéria új, Armadale-ben (Ausztrália) nyílt üzletében található. A cím persze fellengzős, hiszen üzlet és stílus is szép számmal akad, de a képek elgondolkodtatóak. (Ha a 21 millió strandpacskeresnek jó az ilyen, nekünk mért nem?) 

Az Aesop-ot 1987-ben alapította Dennis Paphitis, aki saját fejlesztésű, természetes alapanyagokból készített hajápolószereit akarta eladni. Tűrhetően bejött, ma már világszerte elismert, minőségi cég, számos üzlettel és forgalmazó hálózattal.



Az új üzlet belső kialakítását maga a tulaj, és egy ausztrál építész, Ryan Russell dolgozta ki. Az interior koncepciója, hogy a kis tér ellenére tágas és nyílt hangulatot sugározzon, és megfelelő minőségű, látványos elhelyezést biztosítson a termékeknek, mind az üzletben, mind az utca felé.

Via: Yatzer

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr601055923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GeeGee 2009.04.10. 13:54:00

uh, elakadt a lelegzetem egy pillanatra...ez hibatlan!

mirka 2009.04.10. 21:02:18

szép, de én be sem mennék egy ilyen üzletbe.

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.04.10. 21:13:12

Hát nézelődésre meg melldöngetésre nagyon jó, csak épp vásárlásra nem. Baromi kicsi választék, minden polcon kb. 1 féle termék, az is csak ugyanaz a (gondolom saját) márka.

A feltett kérdésre válaszolva: nekünk azért "nem jó az ilyen", mert a DM-ben vagy a Rossmannban stb nagyjából 89x ennyi termék és márka van. És nem hiszem, hogy nekik "jó lenne" - majd számolj be arról is, amikor három hónap múlva csődbe megy, mert a kutya sem hagyja ott a kedvenc márkáját (vagy amire nem allergiás, stb) egy dizájnért.

Transylvanianmixedgrill 2009.04.10. 21:16:32

Mekkora szívás, ha megvesznek valamit és rögtön borul a katonás rend! :D
Lehet pakolni át az egész boltot! :D

lyoker · http://dagonya.hu 2009.04.10. 21:18:17

szerintem azok csak üres üvegek, az áru a pult alól jön

mizie 2009.04.10. 21:47:30

ezzel az a gond hogy tökéletesen ingerszegény. eladás szempontjából ez bazi nagy hiba.

a minimalizmus nagyon jó dolog, csak kellenek hozzá formák és színek!

Vegaaa 2009.04.10. 21:54:00

elküldeném öket egy-két hónapra egy hipermarketbe árufeltöltönek. egy havi fizetésemet rá hogy máshogy alakítanák ki a boltot utána.
ránézésre max 15 féle termék van a polcokon, mégis elveszek köztük.
de ha ök ezt MEGTEHETIK és szarnak az üzletpolitikára, akkor szivük joga.
a nagyon oda nem illö fából készült asztal hány %-át használják ki vajon?:)

harcsaparcsa 2009.04.10. 21:55:48

lélektelen, azért nem jó

kisa 2009.04.10. 21:56:16

Nekem nagyon nem tetszik. Hideg, rideg, unalmas. Ott dolgozni maga lehet a pokol - némi túlzással, persze.

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2009.04.10. 22:49:56

Tényleg a kémia laborban szerzett emlékeim jöttek elő. Meghökkentő, de rideg. Nem dolgoznék ilyen helyen.

röntgenszeműlány 2009.04.10. 23:00:41

Próbálok hasra esni, de nem megy. Valójában ez el van cseszve, az alapoktól kezdve, de részleteiben is (lásd pl. a világítást).

Nézzétek meg pl. a L'Occitane-t, akár itthon is. Úgy tud igényes lenni, hogy nem megy el az ember kedve a boltba való belépéstől.

m.blog.hu/te/tejbenvajban/image/occitane2.jpg

Kisangyal 2009.04.10. 23:56:08

Ez egyszerűen szörnyű úgy ahogy van!

Rav Antal 2009.04.11. 06:29:19

Nem lehet véletlen a Kafka idézet a falon...

almonda 2009.04.11. 07:49:14

De jó egy ilyet látni! Végre egy letisztult, egyszerü, nyugodt miliö - egy ilyen üzletben a vevö és az áru a föszereplö, s nem a csicsa, a sallang. Nem vonja el a figyelmet semmi arról, amiért bemegy az ember.

Gyönyörü!

a_tom 2009.04.11. 09:39:50

Egy rendmániás kórboncnoknak biztos tetszik az ilyen :) Van egy határ amin túl a rendezettség és az egyszerűség beteges. Ez olyan.

eezandwizz 2009.04.11. 09:42:20

Nekem úgy tűnik, hogy ez most a trend -- tavaly több helyen is külföldön láttam ilyen márkaboltokat, de nem ennek az ausztrál cégnek a boltját, hanem más, természetesn alapanyagokat felhasználó kozmetikai termékekéit.

Valóban azt az érzetet kelti, hogy itt a vevő és a termék minősége a fontos -- ez egy jó marketing-fogás, ami a vizualitást hívja segítségül. Ha ironizálni akarnánk, akkor meg azt az érzést sugallja, hogy csak ne vegyél semmit, mert megbolydul a szimmetria :-)

almonda 2009.04.16. 00:58:29

@a_tom: az egyszerü mitöl beteges?

az egyszerü a lényegre koncentrál.

egy ilyen üzletben van hely, van idö a választásra - nem érzem magam hajszolt vadnak, mint egy pesti dm.ben, pl. - hanem inkább kiválasztottnak.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása