Hosszas pöcsörészés és mássalfoglalkozás után végül, itt és most végeredményt hirdetünk a DesignPumpa új logójára kiírt, áttételesen annak jövőbeni arculatát meghatározó pályázat lezárásaképp. A provokatív kommentek által sürgetett döntés elsősorban azért csúszott, mert végig kellett gondolnunk, mit is akarunk kezdeni a bloggal, merre megy majd tovább és ehhez melyik arculat illene a legjobban. Mindez nem olyan egyszerű, mint eredetileg gondoltuk, de azért politológusokat és vezető elemzőket nem vontunk be a döntésbe. Ezért tartott olyan soká. A lényeg: két munka maradt a végére, Szénási Ferenc és Póka Csaba logótervei. Mindkettő okos, és erős alkotás, sok lehetőséggel és követhető iránnyal bévül. Döntés hajtás után...
Nagyon érdekes volt kipróbálni a logókat a pumpa jelenlegi arcával: valahol olyan érzés volt, mint új autót keresni. Egyáltalán nem mindegy, hogy egy kényelmes kabrióba ülünk, vagy egy fullos kombiba rámoljuk a családot, Mindkettőnek van elvitathatatlan előnye, az érzés azonban gyökeresen eltérő, mást hoz ki az emberből, másvalakivé alakít, ahogyan egy logó is átrendezi a blog egészét. Emellett mindkét terv további reszeletésre szorul, hiszen szín és elrendezés tekintetében az egész blogot kell átalakítani hozzá, ezt természetesen figyelembe vettük a döntésnél. A hat üveg sört és és a Frogdesign által felajánlott cekatartót végül Póka Csabának fogjuk eljuttatni, úgyhogy ne tegye le a telefont, felírnánk az adatait.
Köszönettel és hálával tartozunk mindenkinek, aki részt vett a pályázaton, vagyis hitet és erőt adott a folytatáshoz, reményt és otthonos fényt a setét jövő burúlt ege alatt. Az lenne a korrekt, ha mind összegyűlnénk egy sörre, amit a DP fizet, de ezt most sajnos nem tudjuk megtenni. Köszönjük továbbá a kommentelőknek, hozzászólóknak, kibiceknek és mindenkinek aki elolvasta, megnézte a pályázattal kapcsolatos posztokat!
Ui.: Csaba, remélem, mire elolvasod ezt a posztot, már küldtem neked e-mailt, és nem a sajtóból értesülsz a végeredményről!:)