2010.07.09. | pumpa | 4 komment | design gadget

Ne nyald le! - Ügyességi csészealj kávézáshoz

Régi kérdés, hogy nyilvános kávézás során illik-e lenyalni a kanalat, vagy jobb, ha a csészealjon gyűlik a nem épp esztétikus tócsa? Erdem Selek, Oluk névre hallgató megoldása sem oldja fel az ellentmondást, ugyanakkor alternatívát kínál azoknak, akik egyiket sem érzik sajátjuknak. Az ügyességi csészealj ezen felül remek kiegészítője lehet unalmas céges meetingeknek, de függő gamerek rehabilitációs eszközeként sem utolsó. Hajtás után még kép...

Via: Yanko Design

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr742140684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

röntgenszeműlány 2010.07.10. 01:32:24

Nem értettem, mi az az ügyészségi csészealj... és még hol a nap vége?

xahib 2010.07.10. 08:53:57

@röntgenszeműlány: Bazzeg, mondom, de barom vagyok, hogy ügyészségit olvastam, erre tessék... I'm not the only one :)

egy maréknyi dollár 2010.07.10. 09:52:16

Basszus, én sem értem.
Az a lényeg, hogy a kilöttyent kávét foglyul ejtik a csészealj vájulatai?

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása