2010.07.11. | pumpa | 54 komment | design beteg divat

Hiszel Istenben? Mennyit költenél rá?

A hit nem pénzkérdés, a keresztény egyházak tanításai szerint a legcsóróbbakat is a menyország várja, tehát nem kell sokat költeni rá. Ha viszont fontos, hogy a többi, még élő sorstársunk is lássa elhivatottságunkat, az már nem olcsó mulatság. Erre épül Luis Luna nyaklánc-sorozata, amely viselője hitének erejét és mélységét mutatja - az alkalmazott anyag értékének megfelelően. A Pro, vagyis nagyon hívő kategória természetesen aranyból készült, az Amateur ezüstből, a nem túl hívő Rookie fegyverfémből (remek szó: gunmetal), míg a Poser kategória definíciója: f*ck faith... Nehéz választani...

Via: Yanko Design

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr272140755

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vallásreform bevezetését is tervezi a kormány 2010.07.11. 12:42:04

A sikeres adó, oktatási és egészségügyi reform után a kormány a vallási költségvetés megreformálására készül. Ebben az a vicc, hogy egyáltalán nem lenne szabad, hogy csak az legyen. (igazi álhír) Az MSZP szombat délutáni elnökségi ülésén sokan bíráltá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SomA 2010.07.11. 09:33:06

poser hívő?? menő hívő!!! :D :D

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.07.11. 11:16:08

jah, és nem fegyverfém, hanem kifejezetten ágyúfém, azaz a gun itt nem fegyver vagy lőfegyver, hanem ágyú...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 11:25:20

Rossz a cím! Aztán melyik Istenben a több mint 10.000-ből, amelyet eddig teremtett az emberiség és a sci-fi írók? Gondolom itt nem Zeuszról, a Nagy Manituról, réről van szó, hanem az istenek legaljasabb fajtájáról a bibliai SátánIstenről. Ott teljesen normális dolog a fegyverek megáldása ölés előtt.

magyar bucó 2010.07.11. 11:34:37

@IGe: Isten, nagybetűvel - ebben a kultúrában - a keresztény-zsidó istent jelenti.
A fegyverek megáldása és a győzelem kérése pedig a legtöbb vallásban természetes.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 11:38:02

@magyar bucó:

Ja az Autó meg az én autómat, mert abból csak egy van.

A Marha meg a katolikus Pápát, mert abból is csak egy van?????:-)

Az isten/Isten akár kicsi, akár nagy betűvel írod még is csak egy misztikus figurák foglalkozásának a neve. Tehát foglalkozásnév, ami kis betű.

Már csak azért is, mert Istenből is több tucatnyi van. Tehát abból is, amelyről azt hiszik egyes, szellemi kihívásokkal küzdők, hogy csak egyetlenegy van.

magyar bucó 2010.07.11. 11:49:58

@IGe: Menj vissza az általános iskolába, ahol meg kellett volna tanulnod az ilyesmit.
Olyan ez, mint a "Tisztelt Elnök úr!" megszólítás. Adott helyzetben így nagybetűvel helyes, mert nem általában valamelyik elnökről van szó.

kvadrillio 2010.07.11. 11:53:52

hááááát......mondjuk adnék az orvosnak 20 ezret, hogy emelje meg a káliumadagot, ha sokat akarnék szenvedni a meghalásért. :)

komolyan.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 12:23:26

@magyar bucó:

Nana a Valláskritika Virtus főszerkesztője vagyok és az esetleges agitációs propaganda, amit az iskolákban tanultál nem helyes. Mint ahogyan a Szovjetunió sem népünk nagy barátja és jótevője már, így a bibliai SátánIsten sem a főistenség.

Semmiféle személyi kultusz ne jár egyik istenségnek sem.

Először is a bibliai SátánIsten helyesen Jehovának nevezik és úgy jogos a nagy kezdőbetű.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 12:26:46

@magyar bucó:

Ja a kovács vaskalapácsolás mesterségét űzők, ha ez a nevük, akkor valóban lehetnek Kovács-ok, de belőlük is marha sok van.

Itt egyébként is valamelyik egyházé a bevétel, amelyből szintén marha sok van.

exepszzed (törölt) 2010.07.11. 12:33:47

Ő-ISTENI KEGYELME NAGY VEZÉR ORBÁN VIKTOR MINDENMAGYAROK CSÁSZÁRA TELJHATALMÚ URA AZ EGYETLEN ISTEN!
fel kell áldoznotok érte mindeneteket, fel kell ajánlanotok életeteket, vagyonotokat, és csakis őt szolgálni!
Éljen soká a magyarok istene, Orbán Viktor!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 12:35:13

@IGe: a bibliai sátánisten türelmét mutatja, hogy eleddig láthatóan nem basztak nyakon egy lángpallossal, pedig úgy kívánná ám a tisztesség!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 12:39:30

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Ha elolvasnád a blogom leírását, akkor nem írnál ekkora hülyeséget. Karakutty prófétája vagyok és Karakutty übereli a bibliai SátánIstent. TEHát jobb helyeken mozgok.

"Világnézet egy szabadgondolkodó vallás alapítója szemszögéből. Aki Isten teremtőjének a Mindenek Előtt Lévő Határtalan Karakuttynak a prófétája. Itt a nevetés a legfőbb szentség mert a Bölcs és a Biztos eltűri. Aki meg nem elég bölcs hozzá, azt remélem bosszantom. Elsődlegesen egyes vallásokban és ideológiákban lévő gyűlöletek, gyűlölet keltések, önellentmondások és butaságok ellen emelem fel a szavamat. Ismeretterjesztéssel és sok humorral iróniával."

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 12:46:20

@IGe: nem hallottam még karakuttyról, szóval nem lehet egy nagy szám....Jesus own karakutty, te untubuntu filippínó! amúgy böngészem a blogodat, és nem vagyok képes eldönteni, tényleg ilyen buti vagy, vagy csak irónikálsz, mint a klerikáris reakció bújtatott ügynöke..

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 12:51:39

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Gondolom kend nem csak ateista, mert nem hisz Zeuszban, hanem antikarakuttyista is. A hitkomisszár ügynükök ezen fajtája különösen veszélyes az emberi társadalomra és közerkölcsre.

Az hogy valaki nem ismeri, vagy nem tudja felfogni a Mindenek Előtt Lévő Határtalan Karakutty létét, aki Istent teremtette, az csak az Ő problémája. A bibliai előtti időkből származik az információ, amikor az emberek még sem írni, sem beszélni nem tudtak. Egyébként teljesen logikus a dolog; Hogy a manóba keletkezhetett volna csak úgy Isten magától? Isten nagyon bonyolult és összetett valami, így csak egy nála hatalmasabb és nagyobb és intelligensebb valami teremthette. Egyébként Karakutty létét nem lehet emberi elmével megcáfolni, mert ő felül van a felfoghatóságon. Próbálja meg valaki ha tudja. Karakutty létét csak a szuperintelligens sávban gondolkozó, felturbózott qwdró elme képes felfogni. Azt pedig egyenlőre csak keveseknek adatik meg.

Kérdezz, a P-DOX Semmiben Sem Hívők alapítója válaszol
vallaskritika.virtus.hu/index.php?id=detailed_article&aid=62612&recommend=1

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 12:54:57

@IGe: értem én a tréfát, testvér, de most már félre a komédiával! az istentagadó, libsi klaviatúrabetyároknak akkor a pogány kurva anyját, úgy-e?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 12:59:13

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Így van. Mindnek, aki nem ismeri el az Általános Isten létezését tudományos ténynek.

Ki is írtam egy ilyen pályázatot nekik, még pénzecskét is raktam mellé díjnak, de eddig egyik sem tudta cáfolni az Általános Isten létezését:

1 millió forintos kihívás ateistáknak
2007.10.20. 03:07 IGe

1 millió forintot fizetek annak, aki a tudományos igényességgel létrehozott, Általános Isten meghatározása istenérvemet, levezetésemet cáfolni tudja. Logikus és racionális érvekkel írásban, vagy bemutatással, demonstrációval hogy az alapjaiban hibás.

istenteszt.blog.hu/2007/10/20/1_millio_forintos_kihivas_ateistaknak_1

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 13:01:05

Na az ÁLTALÁNOS ISTEN-ből tényleg csak egy van, azért általános.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 13:03:29

@IGe: ne szpemmelj, ne szpemmelj, mert beárullak pumpának! amúgy ismerem ezt a pédoxos ökörséget, és alapvetően abból a vacilálásból látom eredeztethetőnek, ami elfogja a tudós koponyákat, mikor rádöbbennek, harcos ateistának lenni mégiscsak gáz, de azért értelmiségi körökben sem akarnak beégni az újkeletű vallásosságukkal, így idióta vihogással viccet csinálnak az egész kérdésből, ami mondanom sem kell, minden, csak nem egyenes, heteroszexuális jellemre valló!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 13:09:33

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Hát fiam Nyunyeszkij te is csak egy nagy Marha van, ha nem ismered el Zeuszt és ateista vagy. Jómagam Zeusz igazi rajongója vagyok Zeusz fan és Isten létezését tudományos ténynek tartom.

Te ugyebár csak tagadni tudsz.

Na ennyit a hozzád hasonló ateistákról, ha nem haragszol nem másolom ide, mert ezért találták fel a linkelést:

Antikarakuttyizmus, azaz miért Marha-ság az erős ateizmus is?

vilagnezet.blog.hu/2007/04/19/antikarakuttyizmus_azaz_miert_marha_sag_

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 13:18:04

@IGe: ki mondta hogy ateista vagyok, kukiarcú? de azért sem hagyom, hogy kiugraszd a nyulat a bokorból, ha már te magad színt vallottál...semmiben hívők egyháza, mi? nagyon szellemes iróniával hirdetni a paradoxonok megkerülhetetlenségét, de enfarkát szopó kígyó nyöszörgése ez, tudod-e?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 13:19:57

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Ha nem hiszem Zeuszban, akkor az vagy.
Ja és a homofóbiádat és a rá utaló szövegeidet máshol kellene reklámozni. Családapa vagyok.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 13:23:28

@IGe: remélem a kisdedek is megértik, amikor karakuttyal humorizálsz, különben még az a vád érhet, hogy nem teszel eleget atyai kötelességeidnek! hát ilyen bizonytalan légkörben nőjenek föl az ártatlanok, te állat, minden fogódzkodó nélkül, ezt akarod, te állat!?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 13:27:58

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

A gyerekek sokkal okosabban, mint egyes agymosott és zombiimádó (Jézusimádó) felnőttek.

Az én gyerekem még csak 3,5 éves de simán megérti miért marhaság mind Anzelm, mind Gödel Jehova tipúsú istenérve. Te is megértheted, csak egy gépelt oldalnyi az egész:

vilagnezet.blog.hu/2008/07/24/godel_ontologiai_istenervenek_a_cafolata

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 13:34:48

@IGe: tartozom egy vallomással: ez a karakuttyista lényegében komoly ökörködés végtelenül szimpatikusabb a vérmes ateizmusnál, egyáltalán akármiféle bigottságnál, (bár lenne egynémely esztétikai aggályom a vicc minőségét illetően, lehetne ezt jobban is csinyálni!) de mégiscsak sokkal kudarcszagúbb mindennél! érted-e te ezt, Iván Gábor elemér?

(ja és a linkjeidet jusztazért se nyitom meg, szóval akár le is állhatsz a kopipészteléssel!)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 13:38:05

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Minden vallásalapító, ami magam is valék tanmesékkel is tanít. Mert a felnőttek a legbutábbak és mesékbe kell nekik szőni a tanítást.

Nem is kell kinyitnod a linkjeidet, hiszen mindenkinek jogában áll hülyének lenni és annak is maradni.

Ezt a jogot én elismerem és csak azok érdekelnek, akik nem akarnak hülyék maradni.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 13:42:24

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Az én vallásom, vallásaim szerint a bibliai SátánIstenhit egy betegség és emberbaráti kötelességünk embertársainknak segíteni kigyógyulni belőle.

Tehát aki minket meg akar váltani, azt mi ki fogjuk gyógyítani. Erre a tudomány legújabb vívmányait használjuk. Gyógyító Vakcina Gondolatvírusokat.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 13:47:26

@IGe: na mielőtt Exupérys irányba mennél el végleg, elmondom, nem várom ám el, hogy feladd ezt a karakuttyos imidzset, mert bölcs hülyéskedés, ami a filozófiai stációk legmagasabbika (avagy legvégsőbbike), és mert én is képtelen vagyok túllépni rajta-ezen a legnehezebb-csupán annyiban különbözöm tőled, Iván Gábor Elemér, karakutty prófétája, hogy én (álszent módon, mintegy mentegetőzésből) bevallom, hogy kudarcos vagyok! dehát ugye ez minden szempontból támadható, mint minden őszinte állítás!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 13:50:15

@IGe: igen? és abba belegondoltál már, hogy hátha én vagyok karakutty Igazi Prófétája, annak ellenére, hogy erről fogalmam sincsen, sőt lehet, Pont Ezért?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 13:59:48

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Mivel nekem vannak becsületes szakmáim és az emberi gondolkozás fejlesztését eddig csak kedvtelésből műveletem így számomra ez egy szenvedély, hobbi.

Amiben egyértelmű sikereim voltak. Amikor az ország népességének a 99,9999 %-a azt sem tudta mi az a "Vatikáni Szerződés" akkor egy Gyógyító Vakcina Gondolat vírussal 10 hónap alatt elértem, hogy szinte egy időben mindenki azzal foglalkozott és még Gyucsán is elment Vatikánba és jól lebasszintotta a pápát.

Tehát a módszertanom szerint nem én vagyok a lényeg, hanem az általam elindított gondolatok.

Ha érdekel a legutóbbi is célba ért. Alapítottam egy egyházat Árpád fejedelem korának az ősi vallásainak a tiszteletére és ezt még a kuruc infón is ingyen hirdették, pedig hát éppen az ott lévők kereszténységből való kigyógyítása a vakcina egyik fő feladata.

Ezzel is sokat foglalkozott a sajtó és tévéműsorokban is szerepeltem. Egy kiadványunk, amit 98%-ban én fogalmaztam.

ikusok körlevelére
2009.10.12. 20:32 IGe

Az Árpád Rendjének Jogalapja Tradicionális Egyház hivatalos álláspontja a Magyar Katolikus Püspöki Konferencia „Az Egyház élő hitével összhangban” című körlevelére

vilagnezet.blog.hu/2009/10/12/arpad_egyhaz_allaspontja_a_katolikusok_korlevelere

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 14:08:02

@IGe: védnéd a bőrödet, mert érzed, hogy szorul a hurok, mi? mivel az elmúlt tíz percben világossá vált, hogy Karakutty nem létező istenség Igazi Prófétája nem te vagy, hanem én, bár erről sejtelmem sincs, és Pont Ezért, ezennel ezt a sok érdektelen önfényezést, amit fentebb lenyomtál, a látens kriptokatolikus defenzív nyüszítéseként kell hogy definiáljam! máglyán fogsz égni, Iván, máglyán!

Dodge94 2010.07.11. 14:12:02

@IGe: Te komolyan ilyen idióta vagy?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 14:16:48

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Kend megint keveri a gőzekét Gizikével és a földbe nyomta a szerszámát:-) Le is ment róla a bőrke. Ugye ni. Vagy azt még gyerek korában metszették le?

Ne érti a P-DOX vallás lényegit. A P-DOX vallás a minél több vallás és egyház híve és terjesztője. Tehát, ha kend is vallásalapítónak áll, azzal a mi céljainkat erősíti.

Az üres látomásaival, meg piromániájával meg jobb vóna ha felkeresné Fenyvesit. ()ő egy híres állatorvos) De valamelyik agykurkász is kibogozhatja az agytekervényeit.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 14:18:33

@Dodge94:

Egyáltalán nem. Csak sokat olvastam ezt, azt amazt és ezt is egy nagy okosság:

"Régi amerikai választási szabály, hogy ha tömegek előtt el akarsz valamit elérni, akkor a legalacsonyabb intelligencia szinthez közelítsd a mondandódat"

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 14:23:53

@IGe: zsidózunk, zsidózunk? már régebben megértettem a pédox vallás lényegét, csak szörnyű unalmasnak találtam...igen, nagyon szellemes, nagyon elegáns, meg minden, de annyira uncsi! hát hogy akar úgy vallást alapítani, hogy a fontosabb hittételek megértésekor kettészakad az ember feje az ásítástól!?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 14:31:16

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Eléggé Belső-ázsiai a neve kendnek, amolyan volt szovjetunióbeli hitelvtársi és ott az iszlám a menő, szintén fütyicsonkolással. Erre céloztam csak.

Csak nem tanulmányozgatja a pédox vallást, ígérete ellenére. Kérem ne tegye, mert az önre nézve nagyon veszélyes lehet. Különféle pszichés problémái lehetnek miatta.

A pédox vallás csak az értelmes embereknek való. Akinek nincs egy megfelelő intelligencia szintje meg hozzá, az önkárosítást követhet el miatta magán.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 14:37:31

@IGe: maga duplán, triplán fasiszta állat, csak ne mentegetőzzék!
amúgy a pédox vallást csak a lehető legminimálisabb szinten tanulmányoztam, a fönt említett öncsonkításoktól való félelmemben...ha jobban belefúrnám magam, talán meg is tébolyulnék a kudarcos érdektelenség iszonyú semmilyenségétől!
amúgy meg kétségkívül nagyon értelmes ember vagyok, jobb ha eszébe vési! (és egyben engedélyt is adok, hogy értelmességem okán hízelegjen nekem, amit mindenkoron nagyon nyájasan fogadok)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 14:45:12

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Kérem azért legyen következetes, mert már annyi mindent vágott a fejemhez rohamában, hogy az nem kissé fura. Hiszen sok minden nem lehet egyszerre, mert kiütik egymást. (klerikális, fasiszta, ateista, agyament vallásalapító stb)

Igaz, hogy a katolicizmus és a fasizmus eléggé testvérei egymásnak, még ha ezt a kötődést sokan tagadják is és ezek szerint, ha ezt akarja rám kenni, akkor ez önre jellemző és ezt a tulajdonságait akarja magától eltávolítani és másra rákenni.

Nos maradjon csak magánál. Hiszen ön a fasiszta, már csak a gyűlöletkeltéseivel és azzal is hogy fölé próbálja magát helyezni más embereknek.

vilagnezet.blog.hu/2010/02/08/keresztenynek_lenni_ego

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 14:51:27

Hát igen Hitler és Sztálin is jó keresztény ember volt, amit én ugyebár megvetek.

Hitler 1922. április 12-én tartott beszédében a következőket mondta (a beszéd később nyomtatásban is megjelent):

"Keresztény érzületem Urunkat és Megváltónkat harcosként láttatja velem. Olyan embernek látom őt, aki magányában, csupán néhány követővel körülvéve, felismerte, mik is ezek a zsidók, és arra buzdította az embereket, hogy harcoljanak ellenük. Krisztus tehát - ez Isten igazsága! - nem szenvedőként, hanem harcosként a legnagyobb.

Keresztényként és emberként érzett határtalan szeretettel olvastam el azt a passzust, mely elmondja, hogyan emelkedett fel Urunk az Ő erejében, s hogyan ragadta meg a korbácsot, hogy kiűzze a templomból a viperák fajzatjait. Milyen csodálatos volt küzdelme a zsidó méreg ellen!

Ma, kétezer év múltán, mély érzelemmel ismerem fel, minden eddiginél világosabban, hogy ez volt az, amiért Neki a vérét kellett ontania a kereszten.

Keresztényként nem engedhetem meg, hogy becsapjanak; az a kötelességem, hogy az igazság harcosa legyek...

És ha van valami, ami nyilvánvalóvá teszi, hogy helyesen cselekszünk, az a napról napra növekvő rossz hangulat. Mert keresztényként embertársaimmal szemben is kötelességeim vannak. És ha embertársaimra nézek, azt látom, hogy dolgoznak, gürcölnek és robotolnak, s a hét végére bérükért csak szerencsetlenség és nyomorúság jut nekik osztályrészül.

Amikor reggel kimegyek az utcára, és látom ezeket az embereket sorbaállni, és belenézek beesett arcukba, akkor belémvillan, hogy nem lennék keresztény, hanem maga lennek az ördög, ha nem éreznek szánalmat irántuk, s ha nem fordulnék azok ellen, mint Urunk is tette kétezer évvel ezelőtt, akik ezeket a szegény embereket kifosztják és kizsákmányolják."

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 14:58:43

@IGe: üsse kő, váltsunk át pszichologizálásra, de ennek kapcsán két dolgot is a tudtára kell hoznom: 1. pszichologizálásban, mint sok minden másban, veszélyesen jó vagyok! (a sok minden más alatt többek közt értve azt a számomra félüzemi állapotot, mellékfunkciót, amit maga megerőltetett gondolkodásnak hív) 2. kettőnk közül maga az, aki rengeteg támadható felületet nyújt a pszichologizálásnak, mindjárt ott van a tény, hogy láthatóan rendkívül sok ágazatban próbál érvényesülni (klerikalizmus, fasizmus, ateizmus, vallásalapítás és destrukció), ám egyszerre esik az összes szék közé, ezért bután kudarcos, és agyszaggatóan uncsi!
tehát, szembesítsem saját motivációival, Freudi kegyetlenséggel, vagy még el szeretne vegetálni pár évecskét, boldog öntudatlanságban?

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 15:00:46

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: avagy úgy is mondhattam volna, a kék, vagy a piros kapszula, Neo?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 16:19:14

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Kend fejében van a zűrzavar, hiszen egy ideológiamentességre törekvő ideológiát a pédoxot próbálja besorolni ideológiákhoz. Hát nem fog menni, mert már nihilizmushoz sem sikerült, pedig látszólag oda illeszkedhetne.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.11. 21:08:56

@IGe: márpedig máris ideológia, hisz védi, mintha az édes egyetlen ánuszáról volna szó!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.11. 22:25:50

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Semmit sem számít a véleményed, sem az álláspontod. További jó bérblogolást kívánok.

Dodge94 2010.07.12. 00:06:46

@IGe: Neked nagyon elcseszett egy életed lehet, ha így nézed a világot. A vallás mindenkinek a saját dolga. Nem fogsz te meggyőzni senkit a szar érveiddel, hogy nincs Isten. Én is a "SátánIstenben" hiszek, ahogy te nevezed. De akkor mit mondasz Allahra, amikor az ő nevében ezreket ölnek le?
Más! Isten nagy betűvel: magyar bucónak van igaza, ebben a kultúrában a zsidó-keresztény Istent jelenti (más néven Jahve, Elohim). Kis betűvel isten pedig egy gyűjtőnév a "egy misztikus figurák foglalkozásának a neve".

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.12. 09:56:57

@IGe: dehát tisztelendő atyám, miért beszél így velem? azt hívém, kedvére való ez a csintalan, kötetlen beszélgetősdi a téma fölött!
(és ne feledje, atyám, bérblogger, aki mondja!)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.12. 22:43:12

@Dodge94:
Mint írtam jogában áll mindenkinek hülyének lenni, de ettől az Általános Isten létezése még tudományos tény. Próbáld meg legalább ezt megérteni, nagyon egyszerűen fogalmaztam:

Gödel ontológiai istenérvének a cáfolata
vilagnezet.blog.hu/2008/07/24/godel_ontologiai_istenervenek_a_cafolata

..."Isten egyértelműen kívül fekszik a tudomány hatókörén.
Nem lehet sem bizonyítani, sem cáfolni."

Mi is a fő gond ezzel a kijelentéssel, állítással? Ez ugyebár egy olyan állításnak kíván látszani, amely betartja a tudományos módszertant, azaz ezt egy tudományos és logikus állításnak kívánják egyesek beállítani. Ilyen állítást viszont ( a tudományos módszertan szerint) csak pontosan definiált dologra lehet ugyebár tenni. Tehát ez azt jelenti, hogy az állítónak pontosan, tudományosan, és ellentmondás mentesen meg tudnia nekünk magyarázni, hogy mi is az általa használt "Isten" szó jelentése. Mire is tartja pontosan érvényesnek ezt az állítást? Tehát eljutottunk Gödel nem kifordított, hanem helyes elméletének az értelmezéséhez. Mert ugyebár, ha az állítás igaz, akkor annak önmagára nézve is igaznak kellene lennie, de ha az így van, akkor az azt jelenti, hogy az állítás hamis....

Archenemy 2010.07.26. 21:53:07

@IGe: Azé' hallod még a vallásosakra mondják, hogy fanatikusok... hát az ilyen magadféle ateista vadbarmok ezt ezerszer űberelik...

krampam 2010.07.27. 08:34:52

húzzatok a picsába!
szórakozzatok a kis játékotokkal, az való nektek.
miért nem valami muszlim dologgal viccelődtök? ja, hogy azok élve megnyúznának ezért?

a történelem folyamán mindig jó dolog volt a keresztényeket basztatni. úgysem ütnek vissza, jámbor hülyék azok... de egyszer véget ér földi szárnyalástok...

Pingvinbab 2010.07.27. 11:41:18

@krampam: a keresztények _jámbor hülyék_?... Ugyan kérlek, kicsit tanulmányozd már a történelmet - sok barbár horda nem követett el olyasmiket, mint a magukat kereszténynek valló harácsolók. A szentek, tudod, akiknek maguk felé hajlik a kezük, de csak az egyik, mert a másikkal éppen vagy ütnek, vagy elvesznek.

krampam 2010.07.27. 14:14:26

@Pingvinbab: valóban, voltak/vannak olyanok, akik a keresztény jelzővel illetve magukat, teljesen keresztényietlen dolgokat műveltek a saját érdekükben.

de olvass inkább az őskeresztényekről, meg az ő tortúráikról, amit a római birodalomban elszenvedtek. az volt az igazi...

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása