2009.04.21. | pumpa | 4 komment | fotó

Orosz táj orosz fotóssal

A következő sorozatot Aleksey Petrosian, orosz, más források szerint örmény fotós munkásságából merítettük. Keverednek benne a szocio hagyományok a beállított, zsánerszerű képekkel és a komolyabb utómunkát sejtető kompozíciókkal, de mindenképpen erős válogatás. (Egy részük sajnos símán lehetne nálunk is.) A teljes széria megtekinthető az English Russia oldalán.

Tipp: Gyerekszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr101077775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MikeT 2009.04.21. 15:35:03

egy használható képgakériával sokkal élvezhetőbb lenne. értem én hogy fotós, de ez ma már alap nem?

pumpa · http://designpumpa.blog.hu 2009.04.21. 15:50:16

Teljesen egyetértek! Ha tudsz küldeni egy linket, ahol nem Java-s galéria kódja, vagy más beilleszthető galéria van, meg is építem, de még nem találtam jót!

MikeT 2009.04.21. 22:21:50

ezt nem is neked szántam, hanem a fotósnak, mert a saját oldala élvezhetetlen.
itt sokkal kevesebb a kép, így még elmegy. :)
nézek én is valamit, hátha találok...

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása