2009.04.24. | pumpa | 9 komment | bútor

Tablettafotel - Peter Ghyczy

A magyar származású designer és építész, Peter Ghyczy neve talán ismerősen cseng sokak számára. 1940-ben született Budapesten, de 1956-ban elhagyta az országot és egyetemi tanulmányait már a németországi Aachen-ben végezte. Karrirerjét bútortervezőként alapozta meg, '60-as években, a kor irányai mentén elkészített egy műanyagból készült bútorcsaládot, melynek egyik, ma már kortárs gyűtemények részét képező eleme a tojásformán alapuló, GN1 fotel.

További infó: GHYCZY

Via: Stylepark

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr141081598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.04.24. 20:00:03

jól néz ki, kédés, hogy kényelmes e

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.04.25. 16:40:08

Kényelmes!
Én egyik ismerősömnél műanyag gagyinak könyveltem el a dolgot, nem gondoltam, hogy ez az igénytelen műanyag ilyen elismertséget takar.

betépett felhasználó 2009.04.28. 09:58:47

minimum 30 evet kesett a muveszur a dizanjaval...

Kopi3.14 2009.05.09. 22:49:16

Korrekt, funkció, forma egyben van. mondhatjuk természetes forma, a mosott kavicsot idézi. A lehajtható háttámla a jelek szerint pont jól védi a szivacsokat, szöveteket az időjárástól, funkció terén is ötös. A kényelem az egyetlen kérdés, de az a szivaccsal könnyen idomítható.

panyizsuzsi · http://www.panyizsuzsi.hu 2009.05.10. 22:49:05

A design és az első széria 1968-ban készült.
Nekem tetszik. El is fogadnék kettőt a teraszra!

2009.05.13. 10:42:47

A néhai Szupernova galériában volt is 2db eladó:)

SRCube 2009.05.22. 20:50:47

A szüleim padlásán is van 2:) Kicsit viharvertek, hisz én is azokban nőttem fel:) Nagyon kényelmesek még csukott állapotban is:) Nem gondoltam volna, hogy még találkozok ilyennel. A mieinket édesapám Németországból hozta, mindegyik tűzpiros. A gyenge pont a szivacsot rögzitő patentok.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása