2009.06.15. | pumpa | 4 komment | reklám

Spanyol kampány gyilkos IKEÁ-val

Az IKEÁ-s termékek kreatív adoptációt a madridi Shackleton ügynökség szerkesztette be a Calle 13, spanyol kábelcsatorna kampányába. A Pablo of Penya artdirector irányítása mellett tervezett plakátok persze nem csak a svéd bútormulti stílusát emelik át (a teljes sor hajtás után látható), de határozottan nagyobb kedvvel vásárolnék náluk is, ha egy kicsit színesebb lenne a bútormarketing...

Via: Fubiz

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr761185994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Tamás · http://upside.blog.hu/ 2009.06.15. 15:17:41

Nem vásárolsz ikea-ban? meghalsz...:)
A fürdőkádas kis szörnyes a legjobb.

nemuccaszoc 2009.06.15. 16:03:54

Elég undormány képek, engem nem inspirálna vásárlásra.

borisz 2009.06.15. 16:44:34

@uccaszoc: nem is az a cél, hanem hogy nézd a műsort/csatornát :)
egyébként a nem ikeások mit 'koppintanak'?
nekem nem esett le..

borisz 2009.06.18. 14:13:20

@SzerelmesDolgok: igen, az a kampány lényege, hogy az adott termékcsalád hangulatvilágát koppintják le, és csavarják ki
de az ikeáson kívül a másik hármat nem ismerem fel, hogy mi az.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása