2009.06.16. | pumpa | 6 komment | építészet interior

Barátságos minimalizmus - Brown House by Kouichi Kimura

Letisztult, egyenes vonalakra, valamint határozott színkontrasztra építő, minimalista ház, barátságos, otthonos belső terekkel. Ellentmondás? Az arányosan alkalmazott faburkolatok és az átlátható, mégis elegendő diszkréciót biztosító terek miatt a Brown House a ritka kivételek közé tartozik a hűvös, sokszor jéghideg betonbunkerek között. A külső megjelenésével elsőre meghökkentő épület igazi kortárs japán design, a Kouichi Kimura Architects alkotása. Képek hajtás után...

Via: DigsDigs

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr21188926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lameth 2009.06.16. 17:06:31

Instant get. Imádom az ilyen házakat, kár, hogy nekem sosem lesz...

sroc 2009.06.16. 20:35:21

ez otthonoooooos???

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.06.17. 08:31:24

@mbal:
Nekem nagyon!
Azonnal költöznék! :D

Valakinek a csipketerítő. és a giccsesre faragott tornác, valakinek ezek hiánya tesz széppé egy lakóteret...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.17. 17:41:42

Szerintem is szép, én is elfogadnám. Gyerekkel is. Mekkora terek vannak itt!

Egyetlen bajom van csak a minimállal, képtelen lennék akkora rendet tartani, amekkora egy ilyen térben dukál. Én ehhez túlságosan összeszedetlen vagyok. Sajnos.

pottyosgaloca 2009.06.19. 11:22:16

@felhasznalo: naja, nekem is csak ez lenne a problémám :)
nagyon tetszik,de ha széthagynám a könyveim,vagy akármit,mindjárt más lenne. Emiatt kicsit olyan,mintha nem lenne befejezve. És tuti visszhangzik is :))

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása