Az új Mazda 3 stílus és kreativitás fogalmaira építő, bevezető kampányában az alternatív médiá körébe tartozó, nem hagyományos eszközök is helyet kaptak. A Magyarországon még ritkaságszámba menő kezdeményezés során a társaság egy köztéri teaser kampány elemeit csavarozza össze a design, stílus és tárgykultúra körében érdekelt blogok tartalmával. A mutasdmegkivagy.hu központi oldal nemcsak a blogokat fogja össze, de játékra is invitál, melyen értékes ajándékok várják a jelentkezőket. Részletek hajtás után...
2009-et az Európai Unió a Kreativitás Évének kiáltotta ki, ami remek felületet jelent a Mazda megkülönböztető értékeinek kiemeléséhez. A tematikus év szellemiségéhez csatlakozva a Mazda Motor Hungary szeptember 9. és 21. között, köztéri teaser-kapmány (azaz titok-kampány) keretében igyekszik felhívni a fiatalok figyelmét a személyes stílus tudatosságának és megteremtésének fontosságára.
A kampány sikerének egyik kulcsa a figyelemfelkeltés. Ennek érdekében a közteret, a városi fiatalok legfontosabb kommunikációs és interakciós terét célozza meg a kampány. A Budapest közterein elhelyezett nyilak ránk, járókelőkre mutatnak, azaz arra, hogy mit mondanak el rólunk személyes tárgyaink, viseletünk, megjelenésünk, egyszóval stílusunk:
A kampány legfontosabb üzenetei, a design-díjas Mazda 3 mellett, természetesen, a következőképp foglalhatók össze:
Mit mond el Rólad a Stílusod?
Ennek az üzenetnek a vétele is tudat alatti, elég csak végignézni valakin, aki elsuhan mellettünk, munkatársunkon, ismerősünkön és ismeretleneken és tudat alatt máris „levettük”, hogy milyen egyéniség lehet a velünk szemben álló ember. Ez a „belépő” mindent megelőz, a személyes kapcsolatteremtést is.
A mindennapi metakommunikációban és interakcióban tehát egyre nagyobb szerepe van annak, hogy értékes tulajdonságainkra, színes egyéniségünkre alapozott, tudatos stílusunk legyen, s hogy megmutassuk a világnak, kik vagyunk. Erre hívja fel a figyelmet a két hetes kampány.