2009.12.21. | pumpa | 10 komment | logó pályázat dp

DP logópályázat: "fogy az idő" update

Január 5-ig már nincs sok hátra, aki még nem adta le a maga dolgozatát, azt a következő összeállítással szeretnénk szelíden a fotosopp elé rugdosni. Hét tervező, ennél jóval több munkája található hajtás után, és mivel az utóbbi időben csak nagyon szordínósan válaszoltam mindenféle e-mailre, most intéznék egy ökumenikus köszit: "Szia, nagyon köszönjük a sok munkát, amit szerény blogunk arculatának szenteltél! Bocs a késedelmes válaszért, de a meló, ugye... Köszi mégegyszer, üdv: Pumpa"

Capri Design

Sarster

Undergroundgrafika

Invader

Kemény Dániel

Kovács Apor

Gotthedesign

Ádám

Ui.: Bocs a post szövegéért, céges karácsony lesz két óra múlva és már rágyúrtam kicsit...

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr121613961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

múvemáccsó 2009.12.23. 21:18:29

aporé nagyon dizájnos..

de a pumpás kép se semmi.

a többi inkább amolyan "hivatalosan kreatív" (elvárt ötletek a komoly cégeken belül). de attól még jók...

BakkPéter 2009.12.25. 11:47:07

Kovács Apor 6. és 9., valamint Sarster megoldása tetszik.

-ling 2009.12.26. 22:53:07

sarster megoldása - de csak a képi rész - tényleg jó.

a legjobban viszont a jelenlegi logotípia tetszik: egyszerű, érthető, letisztult. minek bonyolítani egy szimbólummal, amikor így tökéletes, ill. minek kell elrontani a betűképet valami zavaros, olvashatatlan vagy szimplán indokolatlan (pl. kiemelés, mint sarsternél) megoldással?

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.12.28. 19:28:34

nekem ezek közül az undergroundgrafikáé tetszik legjobban

hecsedli 2009.12.29. 02:41:40

nem akarok semmi rossznak elrontója lenni, de szinte az összes eddigi logo ötlet szerepel itt:

images.google.com/images?hl=en&safe=off&client=safari&rls=en&um=1&sa=1&q=dp+logo&aq=f&oq=&aqi=&start=0

érdemes előbb piac-kutatni, nem?

- Capri - 2009.12.29. 21:36:50

@hecsedli: Ja, hogy csináltál valami egyedit...?

hecsedli 2009.12.30. 05:50:28

igyekeztem.. már elküldtem tegnap éjjel.. nem felvágásként, mert itt is van olyan ami nekem tetszik — illetve jelenlegi kivitelben nem, de az ötlet nagyon ütős. de ez is annyira jellemző — őszintén megmondom, hogy ilyenek már vannak és akkor jön rögtön a sav.. ejjejj.

Trójai 2010.01.01. 04:42:54

hú. hát most olvasom.
Nekem lenne 4-5 ötletem is, lefirkatontottam mostőket egy papírra. Zseniális mind, ofkorsz. :)
De az egyik különösen.

Kár hogy azt sem tudom mi az a fotosopp. :))
Azaz persze tudom, de nem tudom használni. De amilyen informatikai analfabéta vagyok, sztem maximum paint-ben tudnám megrajzolni. De utána meg nem tudnám hogyan kéne elküldeni.
Na mindegy, úgyis inkább rajzocskák voltak, mint logók.

És úgysem szeretem a sört...

honnanhova 2010.01.03. 16:55:20

Szega mindenkinek!
Csak szeretnék szólni, hogy a Capri design terveiből kettő eléggé hasonlít a finn OTP logójára: www.op.fi, úgyhogy az eléggé bankosnak tűnik számomra... De amúgy nekem az ő terveikből a 2. a legszimpibb, aztán Sarsteré. Remélem, jönnek még jó tervek, az eddigiekhez gratula:)

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2010.01.04. 19:19:04

részemről szavaznék az Underground-ra :D

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása