2010.01.21. | pumpa | 10 komment | autó eco jármű koncept

Rakd össze a saját elektromos autód!

A címben foglalt opció az esetek többségében azt jelenti, hogy válaszd ki a neked leginkább megfelelő konfigurációt, és rendeld meg a gyártól az eképpen "egyénített" terméket. A Trexa ezzel ellentétben nem kínál komplett autó-konfigurációt, nem vesződik választható csomagok bonyolult kidolgozásával, csupán egy saját fejlesztésű, négykerék meghajtású, elektromos platformot kínál. A lithium aksival hajtott alapra aztán mindenki ízlése szerint épít, amit akar, meg amit tud.

Mindehhez három féle tengelytáv, illetve a majdnai jármű igényeinek megfelelő méretű energiaforrás közül választhat. A társaság egyébként eredetileg ipari gépek, rakodó berendezések, távirányítású eszközök fejlesztésével és gyártásával foglalkozik, de szeretne úttörő szerepet játszani a jövő autójának kitökölésében. További infó itt.

Via: Core77, inhabitat

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr261689696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donor 2010.01.21. 12:17:15

Na erre intézzen műszakit valaki magyarországon :)
Még a gyári villanyautóra is nagy macera, mert ott zavarba jönnek hogy hány ccm :)

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2010.01.21. 12:33:46

és ez hány petákba kerül? Sehol nem találom..

w a s d 2010.01.21. 13:07:04

Arra lennék kíváncsi, a fékpedál meg a kormány hogyan csatlakozik az alaphoz?

w a s d 2010.01.21. 13:23:45

@F/:
Csak mert OK, hogy létezik olyan, hogy "drive/brake by wire", ami ráadásul pl. ezt az alapot nézve elég nagy szabadságot ad a kaszni tervezésénél (pl. erre az alapra mehetne így, ahogy van bulldog- fülkés kisbusz/kisteher, vagy akár lapos 2 ajtós kupé is), de akkor is, azt elfogadni, hogy nincs végig mechanikai kapcsolat a fékrendszerben meg a kormány- szerkezetben, kicsit nehéz nekem.

bolsh (törölt) 2010.01.21. 13:49:32

A magyarországi forgalomba helyezést nem értem a villanyautóknál. Ha valaki pl étolajat (akár konyhai fáradt olaj) vagy egyéb növényi olajat tankol a dízelautójába akkor az jövedéki szabálysértést(vétséget?) követ el, megbüntetik. Mert nem fizet jövedéki adót az alternatív olaj után.

Na most hogy van ez a villanyautónál?! Vagy hogy lesz?!

Meg az hogy van, hogy egy ilyen autó töltője legalább 10kwh fogyasztású, és az egy dolog hogy az itthoni rendszer nem is bírná, de még akkor mi lenne ha az egész utca elkezdené töltögetni a maga kis 10kwh-jával a kocsikat. Akkor az utcai rendszer sem bírná. S fokozzuk, ragozzuk, és egyszer csak országos rendszer sem bírná..

Gulyás G 2010.01.21. 14:11:10

@F/: drottal

ugyanigy rosszul volt mindenki, mikor husz eve a bowdent levaltotta az elektromos gazpedal. ezt is megszokjuk (megszokjak) majd... :)

ergerberger 2010.01.21. 22:39:49

@bolsh: Amúgy kúrnám.

Ez egyébként létezik, vagy csak egy újabb fos koncept, amiből sose lesz semmi? Azzal a kis hülye karosszériával is jobban néz ki, mint az eddigi villanyfostalicskák nagyja.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása