2010. február 23-án merész vállalkozásba kezdett 93 magyarországi fiatal: két hónapon át a Chevrolet köré szerveződő erős, frappáns és elgondolkodtató alkotásokon dolgoznakvegyes csapatokban. A divattervezők, grafikusok, filmesek és építészek célja a városi lét kreatív, művészi újraértelmezése.
Megkezdődött az Urbánus Kemping, melyre a defo hívta azt a 93 hallgatót, akik a Young Creative Chevrolet pályázat keretében úgy döntöttek, megmérkőznek az európai élvonallal. A kontinens valamennyi művészeti karán tanuló, felsőoktatásban részt vevő, 30 év alatti diákja jelentkezhetett a felhívásra, hogy bizonyítsák, a design itthon is létező fogalom.
Az Urbánus Kemping 2010. február 23-án vette kezdetét a Lánchíd 19 design hotelben, egy egész napos tréninget magában foglaló, Alaptábor elnevezésű programmal. A tábor délelőtt tizenegy órakor, a Chevrolet köszöntőjével, a márka bemutatásával kezdődött. Ezt követte a defo prezentációja, és a grafikusokból, videó művészekből, design kommunikációs szakemberekből álló csapat rövid ismertetői. Az ebédszünet után, a pályázók számára szervezett, egymás, és önmaguk kreatív képességeit felfedő tréning kezdődött. A feladatok megoldása során a különböző egyetemek hallgatói, merőben eltérő látásmódokat ütköztetve, mutattak be kreatív, egyszerű és a praktikum szempontjából is értékes, meggyőző ötleteket.
Ezt követően kortárs szellemi kalandtúra indul, három hetes online workshop formájában, ahol trendeket, sikertörténeteket ismernek meg a hallgatók, és feladatokat kapnak a kemping blog oldaláról. Egy hónap áll a rendelkezésükre a pályázat anyagának kidolgozásához, melyet április 15-én adnak le az egyes csapatok. Pénzdíj és nemzetközi publicitás mellett számos megjelenési lehetőséget kapnak a győztesek.
Az Urbánus Kemping ötletgazdája a Chevrolet, kivitelezője és szervezője a defo. A defo innovációval, trendkutatással, design kommunikációval és koncepcióalkotással foglalkozó stúdió, amelynek célja a kapcsolatépítés és a kortárs design irányzatainak kommunikálása, melyet 2005-ben alapított és irányít Fónagy Dóra építész, belsőépítész, illetve Dávidházy Panni trendkutató. Projektjeik egyedülállók a kreatív koncepcióalkotás és az integrált oktatás területén. 2009-ben vett részt a defo első alkalommal a Young Creative Chevrolet pályázat szervezésében és kivitelezésében, mely egy 5 napos workshopban valósult meg. Eredménye a Nyugat-Magyarországi Egyetem tanulóinak (Fignár Réka, Nagy Veronika és Nyíri Barbara) 2. helyezése Visual Arts kategóriában.