A német Dan Pearlman kreatív ügynökség kapta a feladatot, hogy a meglévő közösségi terek újragonsolásával korszerű és inspiratív munkakörnyezetett teremtsen a berlini MTV Networks dolgozóinak. A tervezők kitettek magukért: falakat bontottak, összenyitottak és véstek eleget, majd a hatalmas, világos termet látványos objekumokkal hozták le befogadható, élhető közelségbe. Minden tekintetben német munka és ha valami hiányérzet mégis mutatkozna, az inkább a képernyőn keresendő...
A 250 dolgozónak kényelmes közösségi tér informális tárgyalókat, pihenő és beszélgető szekciókat, illetve egy teljesen új recepciót tartalmaz. Precíz, arányos és világos elrendezés, ami nem nélkülözi a lenyűgözésre szolgáló elemeket sem, mégis meglehetősen steril és... olyan BMW-szerű lett a dolog.
Ez persze nem feltétlenül baj, hiszen az irodaház nem egy kreatív csapat, hanem a televízió vezető munkatársai számára készült, ugyanakkor hiányzik belőle valami, ami az MTV szellemiségéhez korábban még erősen hozzátartozott. A zene. A dög. Ma már mindez a képernyőn is csak elvétve mutatkozik, aki mondjuk nem látott MTV adást az elmúlt tíz évben, az erősen rácsodálkozhat az elképesztő mennyiségben ömlesztett gagyi reality műsorokra.
Az MTV Networks persze nem az MTV, sokkal inkább egy konglomerátum, amely a Nickelodeontól a Comedy Centralig számos brandet tömött magába, így a tervezők válasza a cseppet sem homogén arculatok összegyúrására, vagy inkább ignorálására dícséretesnek mondható.
Ha nem lenne fent a felirat, gond nélkül bevállalná bármely innovatív gyógyszergyár, vagy mobiltelefon konszern.Tűnődjön el mindenki, üldögéljen képzeletben a méretes kanapék egyikén, és kommentelje be, milyen műsorötlete támadt...
Via: Contemporist