Vannak sztárok, akik parfümhöz adják a nevüket, mások divatmárkát hoznak létre, habitusuk és testalkatuk szerint. Snoop Dogg sem lépett messze saját világától, ő sajátmárkás cigaretta papír, nevezetesen a Snoop Dogg Kingsize Slim Rolling Papers befuttatásán dolgozik. A promótermék a papír limitált szériás kiadása, amely nem más, mint Snoop válogatott dalszövegeinek elszívható változata, könyvecske formájában...
A hempes alapanyagokból készült könyv perforált lapokat tartalmaz, rajtuk a zenész egy-egy szövegével. A tinta nem tartalmaz méreganyagokat - ha valaki egy cigipapír esetében az egészségéért aggódna. A "könyvet" egyelőre az elit értékesítési csatornákon szórják, promó jelleggel, de korlátozott számban később az interneten is hozzá lehet majd jutni. Az ötlet eladja magát, így végső soron elég lenne ár darabbal legyártani, hogy a hír körbejárja a netet.
A kampány kiegészítő elemeként a rajongók fesztiválokon is találkozhatnak majd a papír dalos változataival: posztereket helyeznek ki, amelyről (az ingatlanközvetítők plakátjaihoz hasonlóan) csak tépni kell egyet, ha épp szükség van rá.
A kampányt a san franciscoi Pereira & O’Dell ügynökség agyalta ki és tervezte meg.
Via: The Dieline