Milyen lehet egy legendás művész belül? Milyen gondolatok járnak a fejében? Anatómiai értelemben hasonlít ránk, földi halandókra? Milyen lehet a bele? A DDB brazil szekciója a leglényegre koncentrálva hívja fel a figyelmet a MASP művészeti iskolára: boncasztalra fektet három ikont, hogy megmutassa, csak az számít, ami belül van...
Lenne ötletünk, hogy Van Gogh, Dali és Picasso művészi szervei után kit lehetne "feldolgozni" a sorozatban, de ez nyilván a reklám hatását dicséri - könnyedén továbbgondolható, koncolásra, boncolásra, kibelezésre mindig van igény...
Kreditek:
Advertising Agency: DDB, Brazil
Creative Directors: Sergio Valente, Marco Versolato, Wilson Mateos, Luciano Lincoln
Art Director: Leonardo Rotundo
Copywriter: Fred Sekkel
Illustrators: Marcos Falcão, 6B Estúdio
Photographer: Ricardo Barcellos
Account Supervisors: Mônica de Carvalho, Andrei Croisfelt, Daniel Malavazzi, Adriana Barreto
Via: Trend Land, Ads of the World