2008.05.27. | pumpa | 12 komment | how to

Végzetes útmutató IKEA bútorok szereléséhez...



Art: MikeSacks
Via: microsiervos

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr81490193

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - robi 2008.05.27. 22:16:55

[...]title="Benedek Toth">@tothbenedek: délután akartam, de most pótlom:[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloodhound v2.0 2008.05.27. 15:50:36

nem akarok ünneprontó lenni - pedig tényleg jó a kis rajzocska - de nekem még sosem volt semmi bajom egyetlen egy ikea bútorunk összeszerelésekor, pedig sem barátnőm, sem én nam vagyunk valami műszaki tálentumok, mégis viszonylag simán szokott menni minden. szerintem sikk a lapraszerelt bútorok összeszerelési procedúráit, segédleteit szidni, ugyanúgy, mint a windows-t, aztán meg ha nem lenne, az lenne a baj... :)

kvarcman 2008.05.27. 15:57:15

ez de jó!!! :DDDD

ibnbattuta 2008.05.27. 17:43:01

Ha az illusztráció Julian műve, akkor mit csinált Mike?

bornonheels · http://bornonheels.blog.hu 2008.05.27. 17:54:12

mike szolgáltatta az inspirációt :)

zahor103 2008.05.27. 18:34:08

ez naggyon ott van!
az idióta Japánok télleg túl tirpákok a Zikeához.. Japánban a kormány kötelezte az ikeát, hogy részletes leírást adjon a termékeihez, mert a lakosságnak több mint a fele nem értette a rajzokat!!! LOL
Ehhez persze van eszük:
videa.hu/videok/emberek-vlogok/kicsit-tobben-vanak-mint-kene-azsia-japan-kina-gFA5bRxJfr4I6tjH

zabszi 2008.05.27. 18:58:19

ez jó nagyon :)
nálunk amúgy ha a zuram szerel (nem feltétlenül ikeásat) annak a píszi megfogalmazása, hogy kijön a szájából a kérdőjel, mikor épp gyalázkodik nagyon

bacondesign 2008.05.27. 19:22:52

A lakásunkban a bútorok 80%-a minimum ikeából van és mindegyiket könnyű volt összeszerelni. De amúgy jó a kis melléklet, jót mulattam rajta:)

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.05.28. 10:07:29

Nekem van egy ismerősöm, aki többórás szenvedés után összerakta a gardróbszekrényt, majd a lánya hívta fel a figyelmét arra, hogy fejjel lefelé sikerült összeállítani. (3 ajtós böhöm szekrény.)

lelkesz 2008.05.31. 18:53:05

Én egyszer vettem IKEA cumót, az pedig egy ruhaállvány volt. A segédlet még rendben, de a csavarmenetekben nem volt menet. Szóval sima lyukak voltak, ráadásul jóval nagyobbak, mint a csavarok... Ment a kukába, egy ezresbe került, nem vittem vissza, de többet nem is veszek bútort az IKEA-ban, legfeljebb papírdobozt.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása