Mi sem jelzi jobban a téli ünnepek közeledtét, mint a svéd Blossa cég glögg sorozatának aktuális frissítése. Hatodik alkalommal, ismét a hagyományhoz méltó igénnyel csomagolva, ezúttal nagyon egészséges, áfonyás változatban...
Svédországban az ünnepi szezonhoz kapcsolódó nemzeti ital a glögg. Eredetileg megegyezett a felénk is ismert téli itallal, a forralt borral, de a svédeknek nem volt elég erős, továbbfejlesztették. A különbség, a több fűszer mellett a nagyobb alkoholtartalomban rejlik, így nem csoda, hogy nemzeti itallá nőtte ki magát. A svéd piac több mint 90%-át uraló Blossa cég a az erősen szezonális glögg népszerűsítésére 2003-ban indította el a képen látható sorozatot. A limitált szériában piacra dobott, minden évben más ízesítéssel ellátott, special edition Blossa Glögg ma már nem csupán az ital hagyományait hordozza, de elegáns és évről évre megújuló csomagolásával a svéd design-t is képviseli.
A formaterv 2008-ban is a BVD designstúdió munkája, amely az előző években számos nemzetközi elismerést cipelhetett haza a sorozatért, köztük a European Design Awards első díját, a Design S díjat a Swedish Design Award-ról, de munkájukat nagyra becsülte az American Institute of Graphic Art is.
A nemzetközi sikert jelzi az is, hogy a november 3-tól vásárolható különleges szériából idén már 500 ezer palackot dobnak piacra és a várakozások szerint ez a mennyiség is gyorsan elfogy majd.
Design: BVD
Company: Blossa
Via: 2803