2008.11.03. | pumpa | Szólj hozzá! | graphic design

Dubai, divat, csomagolás

A Boutique1, a Közel-Kelet egyik exkluzív, luxustermékeket forgalmazó divatmárkája a közelmúltban név és arculatváltáson ment keresztül. A brand frissítésének célja a régi vásárlók megtartása mellett új célcsoportok, új vásárlók vonzása volt. A briefet a londoni Winkreative társaság kapta kézhez...

A kreatív cég számára nem volt új a megrendelő, hiszen a Boutique korábbi anyacégének, a Villa Moda társaságnak már terveztek arculatot és üzletbelsőket. A koncepció ez esetben sokkal inkább a diszkrét és kategóriákon felül álló luxus megfogalmazása volt, amit a Helvetica Neue font használata köré szerveztek. A színek is a visszafogott, de rendkívül elegáns vonalat erősítik, pala- és szénszürke mellett a fémes nyomatok, leginkább a réz használata jellemző.

A Boutique1 évente átlagosan húsz új brandet vesz fel a forgalmazott termékek listájára, amit a komoly, nemzetközi szaktekintélyekből álló tanácsadó csapat tesz lehetővé. Jellemzően a luxus magasabban jegyzett rétegeiből szelektálnak rettenetesen drága cuccokat, de a koncepció bevált, Dubaiban - nahát -  van pénz. Az arculat érdekessége is ez: nem hivalkodó, nem füstarannyal flambírozott kokaint prégeltek a dobozra, mégsem szívesen kérdezném meg az árát...

A B1 magazinja az alábbi képre kattintva tölthető le (pdf):


Via: SeptemberIndustry

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr96735404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása