A Boutique1, a Közel-Kelet egyik exkluzív, luxustermékeket forgalmazó divatmárkája a közelmúltban név és arculatváltáson ment keresztül. A brand frissítésének célja a régi vásárlók megtartása mellett új célcsoportok, új vásárlók vonzása volt. A briefet a londoni Winkreative társaság kapta kézhez...
A kreatív cég számára nem volt új a megrendelő, hiszen a Boutique korábbi anyacégének, a Villa Moda társaságnak már terveztek arculatot és üzletbelsőket. A koncepció ez esetben sokkal inkább a diszkrét és kategóriákon felül álló luxus megfogalmazása volt, amit a Helvetica Neue font használata köré szerveztek. A színek is a visszafogott, de rendkívül elegáns vonalat erősítik, pala- és szénszürke mellett a fémes nyomatok, leginkább a réz használata jellemző.
A Boutique1 évente átlagosan húsz új brandet vesz fel a forgalmazott termékek listájára, amit a komoly, nemzetközi szaktekintélyekből álló tanácsadó csapat tesz lehetővé. Jellemzően a luxus magasabban jegyzett rétegeiből szelektálnak rettenetesen drága cuccokat, de a koncepció bevált, Dubaiban - nahát - van pénz. Az arculat érdekessége is ez: nem hivalkodó, nem füstarannyal flambírozott kokaint prégeltek a dobozra, mégsem szívesen kérdezném meg az árát...
A B1 magazinja az alábbi képre kattintva tölthető le (pdf):
Via: SeptemberIndustry