2010.08.11. | pumpa | 3 komment | reklám

Legközelebb kérjen segítséget! - IKEA kampány

Az IKEA bútorai, kiegészítői szinte minden esetben a friss és innovatív, valamint az olcsó és nem annyira rossz mezeinek határmezsgyéjén billeg. Innen nézve menő, onnan nézve ciki, de ha mást nem, a húsgolyók minőségét azért illik fikázni, miközben betoljuk a lapraszerelt kanapét a kombiba. Ha ezt sem, akkor marad a jóleső anyázás összeszerelés közben, azt én is szoktam, pedig még mindent összeraktam valahogy. Ezt a topikot helyezi előtérbe a német Grabarz & Partner ügynökség ikeás (ál?)kampánya, amely az összeszerelés során nyújtott segítő szolgáltatást promotálja...

Nem teljesen világos, hogy az IKEA ténylegesen akarta-e ezt a kampányt, de arra mindenképpen jó, hogy lássák, esetenként többet is ki lehetne hozni a féltve őrzött márkából...

Via: Freshome

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr912215512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

em3er 2010.08.12. 11:12:14

Lehet, hogy csak sokat edződtem a gyerekkori alapos legóösszerakó útmutatókon, de én az ikeás leírásoknál alaposabbat nem nagyon láttam még. Más gyártókét már volt, hogy szét akartam tépni...

pumpa · http://designpumpa.blog.hu 2010.08.12. 11:16:58

@em3er: egyetértek, a szerelés közben anyázás egyfajta munkazaj, nélküle lassabb a meló:)

oolajtoo 2010.08.12. 11:32:46

Ikea leírással szerintem nehéz hibázni,

de ha kimaradt bármilyen csavar, akkor érdemes a leírást újra megnézni.

viszont érdemesebb nem az IKEA-n keresztül kérni a segítséget, helyette a jómunkásemberek telefonszámát privátba, jelentősen költséghatékonyabb ... :)

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása