A képeken látható fair trade termékek nem is annyira a design, inkább stílus kategóriájába sorolhatók, ahogyan a Bush-éra fosozása is egyre inkább életmóddá válik a motivált amerikaiak számára. A politikai tartalmú termékek eddig is életképes iparágat tartottak el az USA-ban, az elmúlt évek eseményei azonban új irányzatoknak adtak életteret. (Tüntető magyarok, figyelem!)
A "Bush-rendszer" eltakarítását és egy jobb illatú országot követelő vonal természetesen nem talált ki semmi igazi újdonságot, csupán felturbózta és ahol kellett, karikírozta a bevált kampány-módszereket. Bár a hangvétel élesebb és szigorúbb minden eddiginél, Amerika nem változott sokat: az üzenetek többsége egyszerű, mint egy teniszütő, a célcsoport pedig tágas, az is belefér, aki ténylegesen agy nélkül született. Viszont a klasszikusan primitív választási kalap mellett ötletesen egyszerű dolgok is megjelentek, ami azért előrelépés! Hajtás után...
Már most érdemes volna elindítani egy Kreatívabb Magyar Politikáért mozgalmat, még az EP kampány tényleges indulása előtt. Ha már sokba kerül, legalább legyen ötletes... Még egy-két hagyományos kampány, és a magyar lakosság plakátarcokra fog vadászni az éjszakában, pártszimpátiától függetlenül...
e-Bolt: Cafepress.com