A lényeggel kezdve: a Podravka üzleti eredményeiről szóló éves riportját először 100 fokon kell sütni 25 percen át. Különben láthatatlan. Hosszú post, sok képpel, de megéri lapozni...
A Magyarországon is jól ismert márka kreatív ügynöksége, a horvát Bruketa & Zinić
Az éves riportot tartalmazó könyvben egy másik, recepteket tartalmazó zsbekönyv is megtalálható. A tartalom azonban csak azoknak látható, akik megfelelően el is tudják készíteni...
A thermo-reaktív, magyarul hőre elszíneződő tintával nyomott, a Podravka saját receptjeit tartalmazó könyvecskét 25 percen át 100 fokra hevített sütőben kell sütni. Ekkor jellenek meg a képek és a szöveg...
A metódus a következő: csomagoljuk a Well Done zsebkönyvet közönséges konyhai alufóliába, majd süssük meg az elmondottaknak megfelelően. A Podravka titkaihoz csak precíz szakácsok juthatnak hozzá, ha nem jól csináljuk egyszerűen felgyullad és elég.
Mind a kreatív ötlet, mind a megvalósítás, a tipográfia, stb., összhangban állnak egymással, szép, esztétikus, izgalmas termék: jogos a kalaplengetés.
A Podravkának nem ez az első kreatív kísérlete az üzleti eredmények "kozmetikázására". Az alig 10 éves Bruketa & Zinić hetedik éve tervezi és gyártja az éves riportokat, begyűjtve számos nemzetközi elismerést és díjat.
Ügynökség: Bruketa & Zinić
Forrás: De Zeen