2008.11.17. | pumpa | 2 komment | csomagolás

Borcímke Braille-írással

A spanyol Lazarus Wine, Braille-írással ellátott borcímkéi nem csupán kiváló minőségű borokat, de egy szemléletmódot is jeleznek a vásárlók - látók és vakok - felé egyaránt. A különleges csomagolást a madridi Baud jegyzi, amely a vakok és gyengén látók számára parktikus kialakítást a jó szemű vásárlók számára is esztétikus, sőt, kimondottan szép megoldással tette vonzóvá.

Via: Swissmiss, blog déco design

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr44771094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prokop · http://www.url.com 2008.11.18. 09:31:00

esztétikus, praktikus és lerágott csont.

Selion_ · http://www.selion.hu 2008.11.29. 22:00:55

Ettől függetlenül létezik magyar borász, akinek ott virít a címkéjén Braille-írásos név. (Lásd: Gróf Buttler)

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása