2009.02.03. | pumpa | 9 komment | reklám

Szado-mazo kampány a Diesel-től

A Diesel divatmárka új, erősen vírus jellegű reklámfilmje kapcsán elsősorban Pasolini és a kemény drogok jutnak eszembe, a sorrend fakultatív. A Jaron Albertin rendezte, szürreál-SM kaland dadaizmusba hajló címe: Egy pasi. Egy lány. Egy csónak. Egy ló. Egy ostor. Szerintem fasza lett...

Via: ViaCom.it

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr73920035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zselex · http://zsele.blog.hu/ 2009.02.03. 13:59:00

nem szeretnék ilyen beteg víziót magamnak basszus.

zselex · http://zsele.blog.hu/ 2009.02.03. 13:59:40

nem szeretnék ilyen beteg víziót magamnak basszus.

zselex · http://zsele.blog.hu/ 2009.02.03. 14:00:22

egyszer sem, nemhogy kétszer

bounty123 2009.02.03. 14:13:26

nem szeretnék ilyen beteg víziót magamnak basszus.

tibsic 2009.02.06. 21:59:26

Az nagyon erős túlzás hogy 'új'! Ez a film a Diesel 'DREAMS' FALL/WINTER 2004 kampányának a 'My dark horse is horny' c. rövidfilmje.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása