A gazdasági válság közepén újabb életjelet adott magáról a luxusautók világának fantomprojektje, a DiMora Natalia SLS 2. A hivatalos sajtóközlemény ezúttal nem tér ki az egyelőre csak különös rendereken létező dömper egyéb tulajdonságaira, csupán "az autódudák történetében új korszakot nyitó", mp3 alapú, döbbenetes technológiára hívja fel a figyelmet. A tulajdonos számára 256MB (!!!) flash memória áll rendelkezésre, hogy a rátöltött szignálok segítségével testreszabja az autó figyelmeztető jelzéseit. A zebránál állók áthaladási szándékát 150 wattos, időjárásálló külső hangszórókkal előzhetjük meg, ha rászánunk 450 millió forintot Natáliára. Beteg?
Az autógyártásban érdekelt szakemberek alapvetően nem csak a kaliforniai Alfred J. DiMora tervének sikerében, hanem annak létezésében is előszeretettel kételkednek. A korábban kiadott tájékoztatás szerint kétmillió dollárért egy 16 hengeres, Volcano V16-os erőforrással szerelt, 14081 köbcentis hengerűrtartalmú, de 1200 lóerőben limitált teljesítményű talicskát vásárolhat, aki a lottóötös túlnyomó többségét erre költené. Az űrtechnológiából ismert alapanyagok és gyártási eljárások mellett 50 számítógép felügyeli a minden atomjában digitalizált szerkezet működését a pohártartók hűtés-fűtésétől a vezető pszichés állapotának vizsgálatáig. Leszakadó állal sorolhatnánk az impozáns számokat, ha a béna látványterveken pózoló retro-szörnyeteg nem tűnne annyira életidegennek.
A sorozatgyártást 2008-ra ígérték, de a csúszásra manapság számos hihető magyarázat létezik. Köztük a projekt virtuális mivolta is, melyet a DiMora Motorcar az mp3-duda feltalálásával tol le hanyagul az asztalról. Szépséghiba, hogy az autósblogok kommetelői szerint számos sufni-kit létezik az audiotuning vonatkozó fejezeteire, melyek gombnyomásra ordítják, hogy MOVE BITCH, GET OUT THE WAY!
Via: Bornrich