2009.03.25. | pumpa | 14 komment | autó

100 milliós olasz sportautó magyar tervezővel

Egy fiatal magyar designer, Tárnok Zsolt jegyzi az egyedi járművek építésével foglalkozó, olasz Faralli & Mazzanti új sportkupéjának formatervét. A Vulca S névre hallgató, látványos járgányból összesen tíz darabot gyárt a cég, melyek 75 és 100 millió forint közötti összegért keresik tehetős gazdáikat. Sok kép hajtás után!

Tárnok Zsolt egy éven át dolgozott a 2+2 üléses GT tervein, amely Vulca da Veioról, a leghíresebb etruszk szobrászról kapta a nevét. Az autó 4,8 méter hosszú, 2 méter széles és 1,35 méter magas. A teljes egészében alumíniumból készült, könnyű karosszériához, tízhengeres, 630 lóerős erőforrás tartozik. A Vulca S 3,9 másodperc alatt gyorsul fel százra és eléri a 335 km/órás végsebességet. Ez úton is gratula, ha van kedvetek, dobjuk össze az árát, hogy Magyarországra is kerüljön belőle!

Forrás+képek: autóblog

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr131024362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diktatorikus kleptokrácia 2009.03.25. 13:42:41

széééép, nagyon :)
dobjátok össze a pénzt, a garázst én állom

Rocko- 2009.03.25. 14:02:56

vulva vulva vulva.
annyira kívánja a neve. :D

commentelo 2009.03.25. 14:59:24

Jo lenne, ha a kormany mogott lenne a kilometerora.

diktatorikus kleptokrácia 2009.03.25. 15:08:06

@commentelo: ha megnézed, a kormány mögött esetleg a HUD projektorának a nyílását találod, ami azért csak menőbb a sofőr előtt, mint a mutatós kijelzők

Roy 2009.03.25. 15:13:46

Gratulálok. gyönyörő, akárcsak az ára.

GeeGee 2009.03.25. 15:35:48

uuuuuuuuuu ez durva. nagyon szep. a hatso lampas kepnel konkretan megborzongtam. allatoknak van ilyen "szeme". nagyon ott van!

Dodge94 2009.03.25. 16:19:39

Mindkét "tábornak" igazat adok. Egyszerre gyönyörű és ronda. A külseje nagyon szép, de a belseje... hát furcsa. A kormány alsó része mintha kettő banán lenne. A középkonzol nagyon magas és mi a franc az a közepén? Csak én látom úgy hogy a szellőzők fekete műanyagból vannak? A pedálok lehetnének fémből, csak ne legyenek feketék.
@Zanzo: A Ferrari elég menő autó, csak úgy mint a Lamborghini vagy a McLaren és egyikben se HUD van. Lehet hogy van színes kijelző, de ott vannak a mutatók. Szerintem sokkal jobban néz ki egy olyan, aminek hagyományos órái vannak. Gondold el, beleülsz és azt látod, hogy a motort pörgetheted 8000-ig:) Egy ilyen autóba pedig tökéletesen beleillene, ez nem egy versenyautó, ez egy kényelmes sportautó. És (szerintem) a HUD-nak van egy hibája, nappal alig olvasható.

Dirty 2009.03.25. 17:17:41

Kívülről remek, de a belsőn - élen a templomszerű középkonzollal - még lehetett volna reszelgetni
. Azért szép munka, grat a designernek!

vers 2009.03.26. 04:06:19

a motorháztetö tök üres , egy nagy lemez csak, ami aránytalan , ronda, ha a belsö középkonzolt végigvezeti rajt egyböl adna neki valami stilust
hátulrol nem rossz a a kocsi a probléma az orra

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.04.02. 01:12:20

ez az autók ájfonja :)
az okostelefon vásárlók közül is megvan az a réteg akinek megvan rá az oka, hogy ájfont vásároljon. ki is röhögi a többi ember. a sportautó vásárlók közül is van aki inkább egy ilyen vesz mint egy ferrarit :)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.04.02. 01:13:29

amúgy egyébként nekem a belsőtől esett le az állam. az mindenképpen gyönyörű.

Teret alkotunk · http://teretalkotunk.blog.hu/ 2011.01.26. 17:04:18

A kevesebb néha több. Valakitől hallottam, hogy nem akkor van kész egy terv, amikor már nem tudsz hozzátenni, hanem amikor nem tudsz elvenni belőle.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása