2009.12.14. | pumpa | 16 komment | pályázat dp

DP logópályázat: új tervek!

A logópályáza körül egyre komolyabb, de szerencsére teoretikus jellegű vita bontakozik ki a kommentek között, melyet, a beküldött tervek mellett, ez úton is köszönünk minden résztvevőnek. Sok fontos tapasztalatot szeretünk a blog nevével, arculatával, illetve általánosságban vett létformájával kapcsolatban, amely egyszerre bizonytalanított el pár dologban, ugyanakkor megerősített is néhány terv és koncepció létjogosultságát illetően. Köszönjük mégegyszer, ne hagyjátok abba!!! Hajtás után három újabb koncepció látható, melyeken a kommentelős párbeszéd eredményei is követhetők...

Szénási Ferenc, vagyis az UndergroundGrafika remek munkái

Az EGREGO Visual Solutions megoldása.

Peti logóterve.

A Capri Design, azaz Alexander Homolya terve, egyenesen Norvégiából.

Mindenkinek hálás köszönet!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr501597068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapujanincs (törölt) 2009.12.14. 13:38:25

az undergroundgrafika 2-nek és 3-nak (soronként olvasva) szurkolok, úgy látom ti is.

az egyedi betűkarakter a monogram-probléma (szerintem) sikeres megoldása, és monokróm, amit szeretek. az alsó feliraton még dolgoztam volna egy kicsit, de az irkafirka-ötlet tetszik. eleve nem indulnék színes logóval, nyilvánvalóan ti is a fekete-fehér felé húztok.

rekatot 2009.12.14. 21:49:50

Igen, nekem is a underground 2. sora lenne a befutó! :) (a linkben van egy betűhiány)

ronnieweasley · http://www.last.fm/user/ronnieweasley 2009.12.16. 22:01:08

júúj, egyre nagyobb a választék és lassan bőségzavarom lesz... nem is tudom... az Underground grafika 2. sora nálam is nagyon bejövős!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.17. 06:14:11

most nem azért, de az alsó két sort, peti és egregót, én nem mertem volna beküldeni. lelkes, meg minden, de... hogy is szokták mondani? ez ide kevés. a firkás hátterűekkel meg az bajom, h nem reprodukálhatók.
hozzáteszem, h én olyan vagyok mint egy ételkritikus, aki főzni nem tud... :)

egrego 2009.12.17. 13:33:27

@rrroka: ne haragudj, csak tisztáznám a helyzetet. Lehet hogy valakinek ez mit sem számítana de az utolsó két sorhoz semmi közöm. Peti stimmel és az alsó Capro Design.... Ha az underground grafika alatt lévő munkáról is hasonlóképpen vélekedsz akkor nem szóltam. Az vagyok én...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.17. 18:03:55

@egrego: bocs, benéztem! az alsó kettő a nem annyira jó szerintem. a felső kettő a jó, és ha választani kellene, akkor a te dp-det, vagy a a firkásat választanám eddig.

kapujanincs (törölt) 2009.12.17. 20:43:11

@rrroka: hogy érted, hogy a firkás hátterű nem reprodukálható?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.21. 18:35:48

@kapujanincs: hát úgy, hogy nem lehet róla egy sablon leírást készíteni, arányokkal, koordinátákkal stb, ami alapján mondjuk egy másik grafikus is meg tudja csinálni ugyanolyanra. még maga a tervező sem tudná, ha elveszne az eredeti.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.12.22. 14:31:57

@kapujanincs: szerintem a DPnek sem, de nekem pl az lenne. :)

LOGOTEAM 2009.12.24. 15:57:45

Az Underground legfelső, jobb oldalija ("D" betű ornamentikával) nem annyira rossz, mint az összes többi munkát nézve az oldalon.

Bár az arányok nincsenek súlyban,
a nagybetű-kisbetű önmagában is problémás.

Egy divatáru üzletnek maximálisan eltudnám képzelni, kevés változtatással.

Szerintem ha visszanéztek a 80-as évekre (képekben), akkor a többiről pont az fog eszetekbe jutni.
Na ezzel nem megsérteni akartam senkit, inkább ösztönözni. Most van idő, még kb 2hét!

Sok sikert!

És kellemes Ünnepeket mindenkinek!!

szaltai 2010.01.07. 10:47:21

Na most most mi van a logópályázattal? A "majdnem utolsó frissítés" azt sejteti, hogy vannak még ötletek. Mikor láthatjuk végre az összeset? Telnek a napok, a lemaradók "lemaradnak a kommentekről - pedig hasznosak! Szavazás lesz?

pumpa · http://designpumpa.blog.hu 2010.01.07. 17:45:54

Elnézést mindenkitől, de a friss logóposzt ma nem fog összejönni. Holnap biztosan. sorry!!!

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása