2010.01.07. | pumpa | 2 komment | logó graphic

Egy elképzelt Playboy rebranding története

Alex Cornell, San Francisco-i grafikus, designer és zenész elhatározta, hogy a lap legszebb és legértékesebb hagyományai mentén véghezviszi a Playboy magazin hipotetikus rebrandingjét, azaz újraépíti a márkát, picit konzervatív értékszemléletének segítségével. Az új logó az erotikától, olcsó és kommersz tartalmaktól megszabadított, ugyanakkor humorral és minőségi újságírással megtöltött, az egykori, szofisztikáltabb lapot idéző magazint hivatott tükrözni. A logó evolúciója az ISO 50 blogon követhető nyomon...

Via: cuartoderecha

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr761651987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.01.07. 10:49:32

Az új playboyban pedig pucér férfiak lesznek...

Dodge94 2010.01.07. 15:23:21

@Tamas.D: Ilyen hülyeségeket ne reklámozz itt, ez egy design blog, ki nem sz*rja le a te flash játékaidat.

Egyébként nekem nem tetszik ez a nyaklánc és karkötő.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása