A The Fun Theory elnevezésű, a Volkswagen csoport által szponzorált és életre hívott oldal központi elmélete szerint az emberek hétköznapi szokásait a leghatásosabban olyan dolgokkal tudjuk jó irányba változtatni, melyek legalább annyira egyszerűek, mint amennyire viccesek. Az oldal egyben egy nyílt, társadalmi pályázat, a The Fun Theory Award központi felülete is egyben, ahol gyűjtik és bemutatják a pályázók munkáit. Az egyetlen kritérium, hogy a megoldás valóban javítson az állampolgárok, elsősorban fogyasztási, felhasználói szokásain. A kínálatból persze a hivatásos kreatívok kedvcsinálói emelkednek ki, ezért hajtás előtt a zongorával keresztezett lépcső szpotja látható, hajtás után pedig a világ legmélyebb utcai szemetese, valamint a pontgyűjtő játékkal katalizált szelektív hulladékgyűjtó figyelhető meg. Kizárólag hanggal együtt...
Via: The Stylepark