Végre elkészült és bemutatásra került az új Pannonia, 35 éve az első! A motor Kurucz György és Reisz János 1956-os 24 órás verseny győzelmének 55. évfordulójára készült (ami jövőre lesz, ekkor kerül a gép piacra). A motor fejlesztésében részt vett a Moro Racing, Talmácsi Gábor versenycsapata, a teszteken világbajnokunk is aktívan közreműködött.
A motor formatervét Siklósi Tamás készítette, aki a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem végzős hallgatója. Külső megjelenését az '56-os versenymotor ihlette, azonban teljesen újraértelmezve formai jegyeit, a mai igényeknek megfelelően készült. A motor ötvözi az utcai és a versenymotorok jellemzőit, stílusában pedig a retro cafe racer-ekhez áll a legközelebb, a jobb használhatóság miatt azonban magasabb felépítésű azoknál. Ezzel a karakterrel jelenleg egyedülálló kategóriát képvisel.
A felépítmény egy könnyű, jól kezelhető, ám igen agresszív motorozást is lehetővé tevő konstrukció, ezt a keskeny tank és az üléspozíció is tovább erősíti. A motor maga, egyfajta tiszteletadás az '56-os verseny győzteseinek, illetve a Pannonia gyár egykori dolgozóinak, és természetesen a motoroknak, továbbá a márka rajongóinak.
Mint tudjuk, minden kezdet nehéz, de a Pannonia csapata bízik a rajongók támogatásában, és tovább dolgoznak, hogy még több modellt készíthessenek e márkanév alatt.