2010.05.18. | pumpa | 3 komment | art street

Kacsintós streetart Berlinből

Aki Berlinben jár mostanság, a Bergmannstraße egyik kerítésén találhat rá a képeken látható, egyszerű, ötletes és kiválóan felhordott alkotásra. A kerítés mindkét irányból élvezhető, további képek hajtás után...

Via: Wooster Collective, Spreeblick

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr562012527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbi2k 2010.05.18. 15:18:57

este kivilágítva nagyon fasza lehet :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.18. 22:15:13

Csudajó :)

Először mondjuk azt hittem, festve van, és majdnem elájultam az alkotó nagyságától..... Aztán észleltem, hogy "csak" ragasztás, így megkönnyebbültem, hogy szegény művésznek nem kellett vért izzadnia.

Egyszerű, ötletes, figyelemfelkeltő, különleges. Jó.

Kornelli 2010.06.02. 10:38:09

Nekem nagyon tetszene mondjuk, ha Pécsett a Balokány liget mellett sétálva nem szemétdombot látnánk, hanem a kerítésen többféle ilyen képet... Hangulatossá tehetné azt a nyomorsort, amit oda csináltak... Borzalom. Kultúrális főváros, mi...?! :S

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása