2010.09.17. | pumpa | 10 komment | design jármű koncept

Motorizált nyomortanya design-hippiknek

Bufalino névre hallgat Cornelius Comanns, német designer háromkerekű lakójárműve, amely  egy Piaggio APE 50 technikájára épül. A tervező hatékonyan töltötte ki a rendelkezésre álló, nagyon szűkös teret, így a koncepcióban szinte minden megtalálható, ami kényelmetlen alváshoz és még kényelmetlenebb munkához kellhet. A doboz tökéletesen alkalmatlan csajozásra, de szinte látom, ahogy az irodabérlettel spóroló cégek alkalmazottai ellepik az ingyenes parkolókat - ezekkel. További képek hajtás után...

 

Via: Fubiz

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr762302818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Charlie Brown 2010.09.17. 12:14:30

Méghogy alkalmatlan csajozásra? Nem is értem hogy lehet ilyet mondani. Ilyen tuti kis neonomád járgány nincs minden utcasarkon, az tuti. Csajt a puttonyba, aztán huss, árkon-bokron túlra. :)
Amivel én biztosan elláttam volna, az egy, a gép oldalából pár mozdulattal kinöveszthető sátor, ami megfelelő időben és helyen, néhány óránál huzamosabb letelepedés esetén a jármű belsejénél jóval nagyobb és kényelmesebb lakóteret nyújthatna. És persze a csajozáshoz is lényeges plusz volna! :D

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.09.17. 12:51:05

jajj..az utolsó kép :s
szörnyű, és kivitelezés is PS-el barátkozó userre utal :)

Egyébként ötletes, mi is foglalkoztunk vele anno, mikor megjelent a hír - egy Schwalbe blokkos magyar gyártású változatot vízionáltunk akkor...

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.09.17. 13:54:59

Nekem ez rohadtul kellene.
Instant get.

ChaosAngel 2010.09.17. 21:52:35

Lehet, hogy én vagyok őrült, de most komolyan....., én szívesen beköltöznék :-)

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2010.09.18. 10:55:57

igazán lehetne négy kereke ennek a szerencsétlenségnek, akkor közlekedni is lehetne vele

pefe 2010.09.20. 22:16:38

szerintem ez egy igazi baromság, de nagyon jópofa. Még szerencse nogy nem mienden ember normális

MP 2010.12.21. 13:55:00

Az ötlet nem rossz. Sokszor jól jönne. Kérdés télen milyen meleg lenne benne s persze a tisztálkodást is meg kell oldani valahogy.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása