2011.03.09. | pumpa | 2 komment | tech design koncept

Erősítőt az ollógyárból?

Edouard Urcadez, arizonai designer csupán gondolatkísérletnek szánta, de attól még érdekes koncepció: fogjunk egy jellemző termékkörrel és arculattal rendelkező céget és tervezzünk neki valami tök mást. Így készült el a 88 névre hallgató, fülesre optimalizált, HDD  erősítő - a  Fiskars vizuális ernyője alatt...

A koncept-erősítő maga is képes zenék tárolására, de külső forrást is fogad. Ha valakinek nem elég a fejhallgató, két hangfalat azért még rádughat a dobozra. A terv megkülönböztető ereje nem is a technikai tartalomban, inkább abban a könnyen továbbgondolható ötletben rejlik, ami a mélyen beágyazott brandek arculatának alkalmazásában áll.

Via: Yanko Design

 

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr132724151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bekbórd! 2011.03.09. 11:05:23

Elég egyszerű az UI. Kezeli a mappákat is? :D

Főtruista 2011.03.24. 12:13:51

Az utolsó "Több, mint" kezdetű szlogen kijövetelének napján vajon mi történik majd? Szingularitásba omlik a világegyetem össze?

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása