A Canal+, francia televíziós társaság sajátos módját választotta a reklámnak: a BETC Euro RSCG ügynökség segítségével folyamatábrán mutatják be egy "b"-kategóriás horror-, illetve akciófilm elkészítésének módját. Egyértelműen megállapítható, hogy mindkét változat rengeteg szívást tartogat, tényleg nem egyszerű eldönteni, vajon denevérek, vagy kígyók szerepeljenek, illetve nehéz jól belőni a művér mennyiségét is. A grafika tehát hasznos, de reklámértékét tekintve a koncepció azért sántít kicsit...
Mégpedig azért, mert az infografikán minden út a CANAL+-hoz vezet, ami azt sugallja, hogy ha valaki bészériás (zs?) töltelékfilmet szeretne csinálni, nincs más dolga, mint az ötlettel felhívni a csatornát, az majd jó keresztapa módjára elintéz mindent. Ez pedig már inkább valóságshow, mint értékteremtő munka, ellenére annak, hogy az 1984-ben elindult csatorna a prémium tartalomszolgáltatók között igyekszik érvényesülni. (A képekre kattintva nagyban is megtekinthető, mit kell tennünk...)
Via: Fastcodesign