2011.04.14. | pumpa | 1 komment | tv reklám graphic

Infografika: hogyan forgassunk horrorfilmet?

A Canal+, francia televíziós társaság sajátos módját választotta a reklámnak: a BETC Euro RSCG ügynökség segítségével folyamatábrán mutatják be egy "b"-kategóriás horror-, illetve akciófilm elkészítésének módját. Egyértelműen megállapítható, hogy mindkét változat rengeteg szívást tartogat, tényleg nem egyszerű eldönteni, vajon denevérek, vagy kígyók szerepeljenek, illetve nehéz jól belőni a művér mennyiségét is. A grafika tehát hasznos, de reklámértékét tekintve a koncepció azért sántít kicsit...

Mégpedig azért, mert az infografikán minden út a CANAL+-hoz vezet, ami azt sugallja, hogy ha valaki bészériás (zs?) töltelékfilmet szeretne csinálni, nincs más dolga, mint az ötlettel felhívni a csatornát, az majd jó keresztapa módjára elintéz mindent. Ez pedig már inkább valóságshow, mint értékteremtő munka, ellenére annak, hogy az 1984-ben elindult csatorna a prémium tartalomszolgáltatók között igyekszik érvényesülni. (A képekre kattintva nagyban is megtekinthető, mit kell tennünk...)

Via: Fastcodesign

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr352822788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hastáncos · http://www.hastanctanitas.hu 2011.04.21. 02:26:37

kiemelt mosoly:
gniiiiiiiiiiiiii, mint ajtócsikorgás :))))

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása