2011.06.21. | pumpa | Szólj hozzá! | design pannon

BoglarkaVera - új design stúdió nyílt Budapesten

Június 16-án, néhány hónapos előkészület után megnyitotta kapuit a BoglarkaVera Design Studio, a budapesti Cukor u. 1. szám alatt. A stúdió tervezői, Tóth Boglárka tulajdonos és Sverteczki Zsuzsa saját tervezésű bútorok, lakáskiegészítők forgalmazásán túl nagyszabású lakberendezési projekteken is dolgozik. A stúdióban néhány, Magyarországon még ismeretlen, külföldi design márka is helyet kapott..

A BoglarkaVera mottója - 'imagine a new story in your life and start living it' -, a stúdió, hazánban még szokatlan stílusára utal. A stúdió legfőbb tevékenysége, különböző lakberendezési projektek lebonyolítása, saját tervezésű bútorok, lakás-kiegészítők tervezése. Mivel a stúdió tulajdonosa korábban jó néhány évet a divat világában dolgozott, s mivel a lakberendezés és a divat nem áll messze egymástól, a stúdió profiljában hamarosan limitált szériás ruhadarabok, divat-kiegészítők, egyedi tervezésű textilek is megtalálhatók lesznek. A stúdióban néhány különleges, észak-európai márka is helyet kapott, melyek itthon még nem ismertek és eddig nem voltak elérhetők.

A BoglarkaVera stílusát nem könnyű szavakba foglalni - első pillantásra zavarba ejtő - nagyon pink, nagyon csajos, az is hamar szembetűnő, hogy rengeteg a virág, a csipke és a fodor. A tervezők előszeretettel használnak meghökkentően élénk színeket, érdekes tárgy, illetve színpárosításokat. A stúdióban, ami egyben üzletként is funkcionál, helyet kapnak a régi, antik bútorok is, persze újraértelmezett, átszínezett, átöltöztetett formában. A BoglarkaVera egyfajta eklektikus, romantikus, 'modern art' vonalat képvisel.

Az alábbiakban a stúdió tervezőinek bemutatkozója, első kézből:

Tóth Boglárka

Divattervezőként kezdtem kreatív pályafutásomat, de az évek alatt szép lassan áteveztem a lakberendezés-, a bútorok-, az enteriőrstyling világába. Eredetileg közgazdászként diplomáztam Helsinkiben, de hamar világossá vált számomra, hogy valamilyen formában kreatív munkát kell végeznem, ezért még abban az évben  felvételiztem divat- és textiltervező szakra az egyik Helsinki design főiskolára. Három év múlva, már két diplomával a kezemben (és némi gyakorlattal) hazaköltöztem Magyarországra, és egy neves magyar divatcégnél kezdtem beszerzőként a tervezői csoportban dolgozni. Később tervezőként egy másik, szintén ismert és sikeres magyar streetwear márka budapesti központjában dolgoztam. 

Mivel a lakberendezés egyre jobban érdekelni kezdett, 2007-ben újra iskolapadba ültem, és 2009 májusára elvégeztem a Kreaiskola Enteriőrtervező szakát, munka mellett. Embert próbáló időszak volt ez az életemben, hiszen a suli is és a munka is teljes embert kívánt, viszont a lakberendezés iránti szerelmem annyira elvakított minden fáradtságot, hogy örömmel csináltam. Sőt, tanulmányaimat folytatva Milánóba költöztem, ahol egy enteriőrtervezői mesterképzést végeztem el a Scuola Politecnica di Design nevű, ismert design iskolában. A tanulás mellett, egy lakberendezési stúdióban is dolgoztam néhány hónapot. Kinti tartózkodásom során rengeteg nagyszerű, tehetséges emberrel és azok munkáival ismerkedtem meg, ami egy életre nyomott hagyott a világról és a designról általában alkotott képemen, illetve természetesen a munkámon is. Miután januárban hazaköltöztem Milánóból, létrehoztam a BoglarkaVera Design Studio-t, ahol jelenleg is dolgozom.

A napi munkámban fontos szerepet kap a személyes blogom 'Pink Flower Love' szerkesztése, amin keresztül, megosztom az általam érdekesnek tartott dolgokat, az engem ért inputokat, inspirációkat, és természetesen a stúdió életében zajló eseményeket, újdonságokat. 

 

Sverteczki Zsuzsanna

Viszonylag korán, már gyerekként feltűnt jó kézügyességem, a képzőművészet iránti fogékonyságom. A mai napig fontos számomra a tervezés, új dolgok kitalálása és megvalósítása, melynek igyekszem is eleget tenni.

Elsőként a Dekoratőr és Kirakatrendező Iskolában tanultam. Majd, miután a szobámat havonta rendeztem át, és minden dekorációt magam készítettem, nem volt kérdés, hogy a KREA Művészeti Iskolában folytatom tanulmányaimat, enteriőrtervező szakon. Sikeres két év és vizsga után alig vártam, hogy minél több gyakorlatra tegyek szert, így a továbbtanulásomat a WERK Stílus és Kommunikációs Akadémián enteriőrstylist szakon végeztem. 

Szerencsésnek mondhatom magam, hogy sok projekben részt vehettem és vehetek a mai napig. Megismerkedtem a rendezvény designnal, voltak lakberendezési munkáim és kisfilmekben is vállalok enteriőrös/berendező szerepet. Jelenleg, mindezek mellett a legtöbb időmet a Boglarkavera Design Stúdóban töltöm vezető tervezőként.

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr113003512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása