2011.12.21. | pumpa | Szólj hozzá! | fotó pannon

Keresd a pöcsös kubait: Kugler András fotókiállítása

December 19-én nyílt meg a Pozsonyi út 3. szám alatt működő Mocco kávézó és étterem falain Kugler András fotókiállítása. Talán tökegyedül vagyok ezzel az univerzumban, de kifejezetten szeretem a szeretettel, odafigyeléssel készült turista fotókat, amik nem akarnak többnek látszani jó képeknél, nincs bennük művészkedés, viszont minden tekintetben valódiak, élnek, működnek...

Szeretek turkálni más fotótermésében, miközben azon gondolkodom, hogyan lőttem volna én ezt a témát, vagy épp hogy tudott hátizsákosként ennyire közel kerülni hozzá az illető. Mindegy is, a jó értelemben vett amatőr státusz boldogít, a képek tényleg jók, kedvencem a pöcsös kubai (bár ez sajnos nem került ki a falra:) (A válogatás merőben önkényes, a kiállításon több is van, látogatható január 21-ig!)

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr343480500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása