A Peugeot új arculattal ünnepli alapításának 200. évfordulóját. Az oroszlán természetesen marad, de az utoljára 1998-ban módosított logó korszerűbb fényezést és új szlogent is kap: motion and emotion. A kicsit elhasználtnak tűnő szókapcsolat nem marad egyszerű ünnepi lufi, a társaság 2014-ig bezárólag 14 új formatervet kíván bemutatni, melyek tartalommal töltik meg az új jelmondatot.
Az arculat frissítését érdekes módon nem egy híres nemzetközi kreatív cég, hanem a Peugeot saját csapata rajzolta. Az új design mind az autókon, mind a társaság kommunikációjában is megjelenik majd.
Az új, erősebb, extrémebb és több érzelmet magába foglaló design első hírnöke az SR1 koncept autó lesz, melyet a 2010-es Genfi Autószalonon mutatnak be hivatalosan. Szintén ebbe a sorba tartozik majd a már korábban leleplezett BB1 koncept, amely a gyár szerint jól halad a sorozatgyártás felé. Az első autó, amely az új logóval érkezik a kereskedőkhöz, a Peugeot RCZ sport kupé lesz, várhatóan májusban.
A PSA csoport másik tagja, a Citroen már tavaly átesett az arculati ráncfelvarráson, így idén a kistestvér is új fényezést kaphat. Ez alkalomból rövid image-film is készült a BETC & Partizan Midi Minuit jóvoltából:
Via: Design Week