...lehet a legjobban eladni. Az alapvető, közismert igazságot, miszerint az erotika a legjobb hordozója bármely típusú üzenetnek, a reklámozó cégek többsége hajszálnyit szofisztikáltabb formában szokta érvényre juttatni. A menő streetwear-brandek közé tartozó Mishka falinaptáraival évről évre az autószerelő műhelyek, kulcsmásoló odúk legszebb dekorációs hagyományaihoz nyúl vissza. A koncepció egyszerű, mint egy teniszütő, a megvalósítást azonban nem bízzák a véletlenre: a képeket az erotikus fotózás egyik legnagyobb alakja, Ellen Stagg készítette, aki korábban olyan ügyfeleknek dolgozott, mint a VH-1 Publicity, I-D, Frank 151, Life, The Fader, Vogue, MTV, Interview vagy a Penthouse. Aki kíváncsi, hogyan lehet leghatékonyabban eladni egy baseball sapkát, hajtson némi előzetes képanyagért...
Via: Highsnobiety