2009.10.05. | pumpa | 1 komment | fotó divat erotika

Mishka NYC 2010 - Kockásinget csöcsökkel...

...lehet a legjobban eladni. Az alapvető, közismert igazságot, miszerint az erotika a legjobb hordozója bármely típusú üzenetnek, a reklámozó cégek többsége hajszálnyit szofisztikáltabb formában szokta érvényre juttatni. A menő streetwear-brandek közé tartozó Mishka falinaptáraival évről évre az autószerelő műhelyek, kulcsmásoló odúk legszebb dekorációs hagyományaihoz nyúl vissza. A koncepció egyszerű, mint egy teniszütő, a megvalósítást azonban nem bízzák a véletlenre: a képeket az erotikus fotózás egyik legnagyobb alakja, Ellen Stagg készítette, aki korábban olyan ügyfeleknek dolgozott, mint a VH-1 Publicity, I-D, Frank 151, Life, The Fader, Vogue, MTV, Interview vagy a Penthouse. Aki kíváncsi, hogyan lehet leghatékonyabban eladni egy baseball sapkát, hajtson némi előzetes képanyagért...

Via: Highsnobiety

A bejegyzés trackback címe:

https://designpumpa.blog.hu/api/trackback/id/tr201428569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roszi · http://www.flatart.hu 2009.10.08. 13:19:42

így nem csak baseball sapkát lehet eladni :-D

DesignPumpa Speciál

Social...

Friss topikok

DP/FB

Editor's Hell

süti beállítások módosítása